recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slettet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Scofield18 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-April-2024
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scofield18 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slettet
    Sendt: 05-Juni-2024 kl. 11:06
Sletter post.

Redigeret af Scofield18 - 22-Juni-2024 kl. 12:21
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2024 kl. 12:10
Uden at kunne bekræfte det 100%, så kan jeg ikke se, at det skulle være noget problem ift. teknikken. Mange af de skærme, der sælges i Danmark, særligt blandt onlineforhandlere, er allerede importeret fra andre Europæiske lande.

Mht. garantien, så vil den dække, men husk, at det som udgangspunkt er forhandleren der skal varetage reklamationer i perioden. Det er Sony Danmark ikke forpligtet til.
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2024 kl. 11:09
Det ser ud til at reparationer af Sony produkter kan ske direkte hos Sony (og ikke via forhandleren), så intet problem med at købe i andre EU lande:

Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2024 kl. 11:24
Dobbelt post.

Redigeret af Brian E - 06-Juni-2024 kl. 11:25
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2024 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

Det ser ud til at reparationer af Sony produkter kan ske direkte hos Sony (og ikke via forhandleren), så intet problem med at købe i andre EU lande:

Det fik jeg for mange år siden (2004 tror jeg det var) også at vide, da jeg købte et Sony TV i Tyskland. TV'et havde en mindre defekt, og Sony Danmark var komplet uvillige til at hjælpe med noget som helst. Faktisk var de decideret ubehøvlede, og jeg endte med at måtte bøvle med at sende TV'et retur til Tyskland, og forhandleren sendte så et nyt, der ikke havde defekten. 

Konkurrenterne yder muligvis ikke bedre "service", men med den form for adfærd, er Sony ikke længere noget, jeg overvejer at købe.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu