|
Søges: Miniradio med optagefunktion |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det bedste må så være en mobiltlf med indbygget FM radio, og kan optage.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, og de findes, min som tidligere skrevet kan det. Spørgsmålet er så om der vil ofres de penge på det, men man får jo så samtidig en ny telefon. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Samsung S4 mini kan optaget FM radio.
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken radio er det, som skal optages? Er det Nibenitten, så forstår jeg godt, hvis det skal ske sådan, i det skjulte.......
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er så specielt ved den.?? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
UHÁ-da... For en gang "bedstemor-radio", og speakere, som er ved at falde i søvn... Og ikke verdens bedste musik.....
|
|
Masteren
Ny bruger Oprettet: 30-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm.. Desværre er der ingen hemmelig dagsorden. Jeg synes selv det kunne være vældig interessant, at være så James Bond-style. Jeg mener heller ikke at have nævnt, at den "nemt skal kunne skjules".. :-) Ja ja, så let kan ting få en drejning, når "man forestiller sig". Den eneste årsag til at den skal være lille, eller i det mindste lidt lille, er at den skal med til et foredrag i Sverige, hvor foredraget transmitteres over et meget lokalt FM-bånd. Det er ikke en gang mig der fysisk skal stå med den "skjulte" radio, men jeg vil gerne have foredraget. Jeg tænker blot, at jo mindre sådan en radio er, jo nemmere er den at pakke ned i trolleyen. Lidt ærgerligt, at bruge det meste af sin flybaggage til en boomblaster med kasettebåndoptager.. :-) Jeg bekalger da, at jeg ikke straks fortalte baggrunden i detaljer og på den måde kom til at virke hemmelighedsfuld. Jeg vidste ikke, at selve svaret var betinget af viden om formålet. *Med glimt i øjet* |
|
--
Janus |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Du må da indrømme at det gav anledning til nogle spekulationer. Mon ikke at når foredraget sendes, at der også laves en optagelse af det, som der så kan laves en kopi af.? |
|
|
|
Masteren
Funktioner
Tak(0)
|
Jo jo.. Det anerkender jeg da fuldt ud. Og måske der kommer en optagelse. (Om ikke andet, så fra en der har sådan noget grej jeg gerne selv vil finde.) Det ændrer dog ikke på, at jeg gerne vil finde en radio der kan det jeg efterspørger. |
|
--
Janus |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så optager du det der kommer ud af højttaleren på en radio på stedet. Optagelsen laves med en tlf.
|
|
Ole G
Bruger Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Sansa Clip+ kan modtage og optage FM radio.
|
|
Masteren
Funktioner
Tak(0)
|
@OleG: Den rammer ret præcis. Tak for hjælp!
|
|
--
Janus |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |