recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Receiver til Harbo sat10+sub..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReceiver til Harbo sat10+sub..

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2008 kl. 20:33

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:



2: Frontpladen gør nok ikke meget fra eller til, hvis resten af kabinettet er dårligt konstrueret. Og jeg tvivler på at kontruktionen er vigtig på en reciever, f.eks. sammenlignet med en CD, DVD eller plov...

Med venlig hilsen

Sig mig lige Simon, var det ikke læge du læser til og ikke agronom 

 

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2008 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:



2: Frontpladen gør nok ikke meget fra eller til, hvis resten af kabinettet er dårligt konstrueret. Og jeg tvivler på at kontruktionen er vigtig på en reciever, f.eks. sammenlignet med en CD, DVD eller plov...

Med venlig hilsen

Sig mig lige Simon, var det ikke læge du læser til og ikke agronom 

 



Jo da, men læger bruger også plove, du skulle bare vide...
Nej, jeg er jo bare "nede med det der slang", så det er en pladespiller...  
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2008 kl. 20:59

Cambridgen kan faktisk ikke modtage PCM via HDMI såvidt jeg har læst mig frem til. Men jeg får heller ikke brug for HD Audio anyway da jeg ikke rigtig kan høre forskel. Desuden er der nok af digitale lydindgange på receiveren...mener der er 5-6 stk coax og 5-6 stk optiske indgange. Og endda en optisk på frontpanelet også.

Cambridge 640R har også en "pure direct" funktion der ikke alene slår de andre kredsløb fra, men den booster også lige effekten så istedet for 2x100w (7x100w) så får man 2x120w effekt ud af det. Og man kan med ét tryk på remoten skifte mellem 2.0 Stereo og 2.1 (med subwoofer). 

Som jeg har opfattet det, har Cambridge fokuseret en del mere på stereo/musik end de øvrige mærker har. Og jeg tror på at der er brugt bedre kvalitets-komponenter i receiveren. Selve receiveren vejer i hvert fald 3-4kg mere end bla. Onkyo 606 og har desuden det mest clean back-layout jeg nogensinde har set

Af andre specielle Cambridge 640R features kan nævnes en speciel kølerist implementeret i midten, et specielt designet lydsvagt kabinet og Cambridge Incognito multi-rums features.  Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det bare er kvalitetsguf. Og når den nu også koster 3k mere end Onkyo 605/606, så må der jo være et eller andet der er bedre ved den sku man tro :)



Redigeret af petrucci - 13-Maj-2008 kl. 21:03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu