recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Retention igen igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRetention igen igen

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
Lars E. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 22:17

Hvis der ikke skal mere til en advarsel, så er vi altså på et lavt niveau.

Xcardman har indtil flere gange skrevet at han "ikke gider mere" ikke bare i denne tråd også i andre, men skriver trods alt vel mindst 10-15 indlæg dagligt.
Er det dèt der får Jer til og uddele advarsler at en flittig besøgende "klager" sig?, for indlæggende i denne tråd er nu ikke værre end i mange andre tråde.
 
Mvh Lars
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P
Vantage HD7100S
Sony BDP-S550
Xbox 360
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af Lars E. Lars E. skrev:

Hvis der ikke skal mere til en advarsel, så er vi altså på et lavt niveau.

Xcardman har indtil flere gange skrevet at han "ikke gider mere" ikke bare i denne tråd også i andre, men skriver trods alt vel mindst 10-15 indlæg dagligt.
Er det dèt der får Jer til og uddele advarsler at en flittig besøgende "klager" sig?, for indlæggende i denne tråd er nu ikke værre end i mange andre tråde.
 
Mvh Lars


Der bliver ikke givet advarsler pga. diskussionen, men pga. sproget som folk henvender sig til hinanden på herinde.Wink
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 22:28
Jeg står gerne ved, at det er mig der har foranlediget en advarsel, og det gør jeg på baggrund af, at sproget i denne såvel som i flere andre tråde er under lavet målet, og bestemt ikke tjener til en givtig diskusion i en venlig atmosfære Wink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 22:29
Det er ikke første gang man bliver kaldt troll på recordere, blot fordi man har en anden mening - jeg håber virklig recordere får styr på dette, så vi kan føre en dialog som voksne mennesker uden personangreb.   -   Har sågar lige modtaget besked om jeg vil blive smidt ud hvis jeg fortsætter med personangreb - det var dog en underlig justits.

Tak for i aften


Redigeret af JA - 05-Marts-2010 kl. 22:31
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 22:44
Og skal vi ikke lade det være det endelige ord i denne tråd, som jeg lukker.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu