recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Denon afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af Denon afspiller

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2008 kl. 18:33
Ja, jeg ville vide om du mente at coaxial-udgangen på 2930'eren var noget hø. Eftersom min dvd-afspiller nu er væsentligt dyrere end min receiver nogensinde har været, så er det jeg går og overvejer om jeg skal til at køre analog lyd i stedet for coaxial  Men så skal det jo nok være med kabler til mindst en plov meteren...
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2008 kl. 18:41

Er der nogen der kan sige mig, hvordan billede-gengivelsen og opskaleringen på Denon DVD-1940 er, sammenlignet med Panasonic DVD-S97?

Jeg er sådan set ikke direkte utilfreds med Pana'en. Den leverer skam et fint billede, men lyddelen i den har jo altid været afspillerens achilleshæl, synes jeg.

Så, hvis Denon DVD-1940 nu leverer et lige så godt billede, og en endnu bedre lydgengivelse .......  Hvem kan sige noget klogt?

LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2008 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

Er der nogen der kan sige mig, hvordan billede-gengivelsen og opskaleringen på Denon DVD-1940 er, sammenlignet med Panasonic DVD-S97?

Jeg er sådan set ikke direkte utilfreds med Pana'en. Den leverer skam et fint billede, men lyddelen i den har jo altid været afspillerens achilleshæl, synes jeg.

Så, hvis Denon DVD-1940 nu leverer et lige så godt billede, og en endnu bedre lydgengivelse .......  Hvem kan sige noget klogt?

Jeg kender ikke Pana´en men der i mod denon´en. Billedet er superb, men lyden er jeg noget skuffet over

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2008 kl. 21:32

Hvis du kan leve med en Denon 1940 i sølv kan den fås for kr. 1.580,- i Tyskland....Technikdirect.de eller hvad de hedder - prøv at google det.¨

En ny Denon 1940 til den pris er et fund i mine øjne, men har dog ikke set andet end kort demo af 2930 så skal ikke udelukke den er de knap kr. 5.000,- mere værd.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu