Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Nick_S
Super bruger
Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 00:19 |
Hej alle.
I må bære over med mig, men jeg svarer altså ikke jer alle personligt. Der kommer sikkert mange kommentarer på min sidste post :)
I skal lige vide at jeg selvsagt forstår jeres frustrationer i den nu lukkede tråd - men der er måder hvorpå man kan og bør lufte sine frustrationer. Og selvom Hother nu måtte føle sig trådt på, syntes jeg stadig at det gik for vidt.
Men til syvende og sidst fik Jannie og jeg jo en rigtig god snak, Jannie var faktisk rigtig afslappet og rolig at snakke med, specielt omstændighederne taget i betragtning, og vi fandt derfor rigtig nemt en passende løsning - og det er vi vel forhåbentlig enige om er det vigtigste :)
Dette er nok det sidste jeg skriver i denne tråd. Måtte i have relevante spørgsmål, evt. vedr. reservationer ved fremtidig køb af varer hos Expert så tøv ikke med at ringe eller skrive til butikken, så skal jeg gladeligt tage hånd om de spørgsmål i måtte have.
Nicklas Expert Ballerup
|
|
thor-thor
Guld medlem
Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 00:26 |
Hother skrev:
Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineri |
Sporer man en smule arrogance eller?
Lidt selvkritik på recorderes vegne ville måske være klædeligt.
|
|
Simsalabim[DK]
Guld medlem
Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 01:08 |
Momsemor skrev:
Hother skrev:
Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" |
Hej med jer.....
Har lige haft en rigtig god snak med Nicklas fra Expert Han beklagede meget, hvad jeg havde fået at vide, da jeg ringede til butikken. Det er "farligt" at tage på ferie
Han var meget forstående og støj på 4 meters afstand er en fejl, så jeg fik to valgmuligheder : de henter TVet, reparerer det, kommer og stiller det op igen (uden regning) eller jeg sender den defekte skærm tilbage og får pengene retur
Skal lige snakke med gemalen, når han kommer hjem, hvad vi gør og så ringe tilbage til Expert i aften.
Pyha, sikke en lettelse, har næsten ikke sovet hele weekenden, men alt løser sig og der er service hos Nicklas i Ballerup
|
Nu har jeg ikke læst det oprindelige indlæg, men rent juridisk set, så skal sælger betale for fragten retur, såfremt der er tale om en mangel. Hvis det er tilfældet at der er tale om en mangel og at du selv nu skal betale for at sende tv'et retur, så er du stillet ringere med Experts løsning i forhold til hvad lovgivningen foreskriver.
|
|
Shiva
Guld medlem
Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 09:45 |
thor-thor skrev:
Hother skrev:
Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineri |
Sporer man en smule arrogance eller?
Lidt selvkritik på recorderes vegne ville måske være klædeligt. |
Enig. Synes vi bør droppe de selvretfærdige og belærende indlæg og holde os til sagen. Der er vist ingen grund til at hykle her. Analogien med lemmingerne var faktisk lige i øjet.
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 09:57 |
Shiva skrev:
thor-thor skrev:
Hother skrev:
Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineri |
Sporer man en smule arrogance eller?
Lidt selvkritik på recorderes vegne ville måske være klædeligt. |
Enig. Synes vi bør droppe de selvretfærdige og belærende indlæg og holde os til sagen. Der er vist ingen grund til at hykle her. Analogien med lemmingerne var faktisk lige i øjet. |
Jeg står altid inde for selvkritik på egne områder, men i dette tilfælde og med mine indlæg i denne sammenhæng, har jeg intet udtalt som jeg ikke kan stå ved.
At andre så lader sig manipulere - det er deres problem
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Shiva
Guld medlem
Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 10:12 |
Hother skrev:
Shiva skrev:
thor-thor skrev:
Hother skrev:
Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineri |
Sporer man en smule arrogance eller?
Lidt selvkritik på recorderes vegne ville måske være klædeligt. |
Enig. Synes vi bør droppe de selvretfærdige og belærende indlæg og holde os til sagen. Der er vist ingen grund til at hykle her. Analogien med lemmingerne var faktisk lige i øjet. |
Jeg står altid inde for selvkritik på egne områder, men i dette tilfælde og med mine indlæg i denne sammenhæng, har jeg intet udtalt som jeg ikke kan stå ved.
At andre så lader sig manipulere - det er deres problem |
Det har jo intet med manipulation at gøre. Lad nu være med at twiste diskussionen et andet sted hen. Det handler om, at stige ned af den høje hest og lade være med at skrive sådanne selvhøjtidelige ting her:
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.
Som Thor-Thor skrev, ville lidt selvkritik ikke være af vejen.
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
|
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 15:41 |
Jeg vil gerne opfordre recordere.dk til ikke at lave fælleskøb uden returret igen. Hvis en forhandler ikke er villig til at acceptere betingelserne for internethandel, burde forhandleren heller ikke nyde godt af et fælleskøb via internettet som i reglen jo giver en masse kunder via internettet som forhandleren ellers ikke havde fået. Jeg ville jo heller ikke selv tage til den anden ende af Danmark for at handle ind i en bestemt Expert butik. Hvis en butik i den anden ende af Danmark ville have MIG som kunde,
skulle den opfylde betingelserne for internethandel. Hvis den ikke ville
dette, er der andre der vil handle med mig. Jeg har aldrig selv benyttet
mig recordere.dk's fælleskøb, og jeg kunne ikke heller ikke finde på
det hvis en forhandler ikke ville opfylde betingelserne for
internethandel. PS. Jeg har som tjener og bartender aldrig diskuteret med en gæst når denne har brokket sig over maden. Gæsten/kunden har altid ret. Selv når dette ikke er tilfældet. Med undtagelse af når en gæst bevidst forsøger at snyde sig til en lavere regning ved at påstå at vedkommende ikke har fået den ene eller anden drink, selvom det ikke passer. Den slags har jeg faktisk oplevet et par gange. Der er banditter overalt.
Redigeret af Firebird - 30-Marts-2010 kl. 16:25
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 15:50 |
Ja, går den, så går den. Denne gang gik den så ikke. Den bedste reklame er mund til mund reklame. Det er dog også den værste reklame man kan få når man ikke behandler en kunde ordenligt. Den slags fortæller folk jo deres familie, venner og bekendte.
Redigeret af Firebird - 30-Marts-2010 kl. 16:04
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|