recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: Købt TV hos Komplett, det er parallelimport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp: Købt TV hos Komplett, det er parallelimport

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
nemligja Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2011
Sted: Kalundborg
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 07:30
Øh. Samsung B450 har altså dvb-C tuner indbygget.
Til top
nemligja Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2011
Sted: Kalundborg
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 07:35
Folk skal naturligvis selv bestemme og det er prisen eller service man går efter, men man skal bare lade være med at bitche på diverse forums som trustpilot hvis den billigste forhandler man kunne finde ikke kan finde ud af diverse ting og man så brokker sig over dårlig service, for service er noget man betaler for. 

Ryster på hovedet over når folk bitcher over bla. Jem & Fix og hvor dårlig service de giver. Ja de reklamerer jo endda over at de kun rådgiver på prisen.. Ja ved godt det ikke lige havde noget med "vores" produkter at gøre LOL
Til top
madass32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2008
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 11:14
Tror faktisk man generelt kan få en fin service på internettet, da det jo er et rimelig væsentligt konkurrenceparameter, da internetbutikkerne imellem ikke er så store prisforskel på populære produkter. Og med hjemmesider som trustPilot og recordere til at påpege et hvert problem så er de tvunget til at have en god "post buy service". 

det man får for sin "overbetaling" i de fysiske butikker er vejledning og her tror jeg at vejledningen er bedre i de små butikker, generalt.
Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Captain Awesome Captain Awesome skrev:

Som jeg har forstået det, ifølge Sony, så er KDL40EX720BAEP det som virker til det nordiske/danske marked. Det gør mit ikke og kan vel derfor ikke være et KDL40EX720BAEP som Komplett ellers skriver på deres hjemmeside.


Må være ærligt at sige jeg har ikke har læst alle posts i tråden - men der er umiddelbart ikke nogen der beder ham se bag på TV'et efter hele model nummeret så vi kan få afklaret om det rent faktisk er BAEP modellen eller hvad det er Wink eller spørger om tv'et måske bare var defekt.

Parallelimport eller ej, så vil det jo virke i DK - jeg tvivler stærkt på at en hvilken som helst forhandler med vilje vil sende TV ud som slet ikke virker i DK. Hvad ville de vinde ved det? Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 13:25
 
  
Oprindeligt skrevet af Captain Awesome Captain Awesome skrev:

Som jeg har forstået det, ifølge Sony, så er KDL40EX720BAEP det som virker til det nordiske/danske marked. Det gør mit ikke og kan vel derfor ikke være et KDL40EX720BAEP som Komplett ellers skriver på deres hjemmeside.

 Hvad er så modelnummeret på det TV du har fået i stedet for.?
 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 13:47
Sagen er vist afsluttet, se side 2. Ved ikke lige hvorfor den bliver genoplivet igår?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3792
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Sagen er vist afsluttet, se side 2. Ved ikke lige hvorfor den bliver genoplivet igår?
Nemlig så, og som jeg læser det, var fejlen opstået hos Sony.
Og et lille indspark, man kan ikke tage for givet, at pris/service/kvalitet hænger sammen. Jeg har andre erfaringer, sågar med et velrenommeret firma.
Konklusionen kan vel kun være, man skal ikke forvente det store, ved de billigste netbutikker ( såmænd heller ikke i fysiske butikker ). Men blot lade sig overraske, hvis servicen alligevel er i top.
Netbutiksejer kan heller ikke være lykken, det virker jo som om, at de fleste kunder bruger dem som demo/bytte centraler.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu