|
Må private sende gebyrer til firmaer? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der har været et hav af indlæg på deres facebookside. Folk har tilmeldt sig deres e-post, men er alligevel blevet opkrævet brevpostgebyr. De har snart beklaget mange gange. |
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2037 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den psykiske terror fortsætter. Har nu modtaget seneste opgørelse med opkrævning for brevgebyr.
Jeg bliver sindsyg af det her. |
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå til aviserne eller nyhederne.
|
|
//Guldhammer
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2037 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan se de også trækker for 14 dage ekstra.. i en periode jeg tidligere HAR betalt.
Har aldrig haft ballade før med disse ting. Det har bare kørt automatisk... men nu her i sommers er det gået helt i ged. Er her igen andre som oplever lignende? Måske de er gået over til et nyt pc-system eller ?
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du overhovedet været inde på 'Mit Yousee' og tilmelde dig elektronisk kommunikation?
Hvis du har det har du fået en kvittering på mail omkring det. Har du ikke gjort det, har du jo så også grunden til, hvorfor de bliver ved med at sende regninger. |
|
jon3
Bruger Oprettet: 04-Maj-2009 Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har engang fået penge fra det tidligere Tele2 for den tid jeg havde brugt på at sidde i telefonkø og samtale med utallige medarbejdere. Sagen, der vel er 10-15 år gammel, startede med at Tele2 blev ved med at opkræve regninger efter jeg havde forladt selskabet. Jeg endte med at blive lige så gal som trådstarter efter at havet siddet i uendelige telefonkøer gennem længere tid. Jeg notererede alle samtaler og ventetider og kontaktede i vrede en, såvidt jeg husker, kunde- eller salgsdirektør som udover at undskylde, betalte for min tid og vigtigst af alt, fik stoppet den konstante regn af regninger. Det var et beskedent beløb jeg fik, men princippet om at de kompenserede mig var nok.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |