recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HIPER, hvem har ret?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HIPER, hvem har ret?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 10:32
Det var også sådan teknikeren forklarede det. Forstærkeren rullede af ved 1000 Hz og den nye splitter der er sat i kan håndtere 1400 Hz mener jeg han sagde..

I øvrigt en rigtig flink tekniker som tog mig med i det hele. At jeg så ikke husker eller forstår alt er jo ikke hans fejl. 😂
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 968
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Selvfølgelig er det et argument, at de har ringet fra privat nummer og ikke har lagt besked på telefonsvaren. Enddog et godt argument.

At man I branchen har en praksis med at ringe fra private numre for at beskytte installatøren, er sagen uvedkommen. En praksis behøver jo ikke være en god praksis. 

Mvh Peter


Der er intet galt i denne praksis. Det eneste der er galt ved det i denne situration er at der ikke blev lagt en besked, eller forsøgt kontakt igen en ekstra gang.

Jeg arbejder selv i telefonisk support. Og vi ringer altid 2 gange og ligger altid besked. Her efter sender vi mail med info om at vi har forsøgt at kontakte kunden på xx xx xx xx og han bedes kontakte os ang et tidspunkt der passer ham at blive ringet op på.
Folk skal ikke have email adresser og direkte nummere til teknikere. Der er alt for mange der ikke kan respektere privat liv uden for arbejdstid. Selvfølgelig ikke alle. Men nogle er sådan. Og som altid er det de få der ødelægger det for de mange.

Rettelse: I vores support står der vores hovednummer når vi ringer ud. Det er ikke privat nummer.


Redigeret af kenneth85 - 16-April-2018 kl. 10:41
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

da han var færdig tænkte jeg at jeg lige ville lave en hastighedstest fordi jeg samme sidste fredag blev opkrævet regningen for denne og næste måned. jeg målte så 82/42 på min forbindelse altså 918/18 mindre end det de har trukket fra mit betalings kort.


Er du sikker på at maskinen du testede på har gigabit LAN-port?
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 20:46
Er helt sikker på der er gigabit lan port computeren:)

Heller ikke 5ghz trådløst netværk kan klare over 90 Mbit.



Jeg kan så absolut godt forstå teknikeren ringer med privat nummer, men når man nu ringer med privat nummer giver det jo ikke os andre en reel chance for at se hvem der har ringet, derfor bør man som du selv siger lige smide en telefonsvarer eller sørge for i det mindste at ringe en ekstra gang.

Der har dog ikke været noget siden da. Hiper var hurtige og dygtige til at få ordnet sagen og trukket deres krav tilbage om betalingen på 699 kr.

Nu håber jeg så bare at jeg snart får hvad jeg betaler for. :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu