|
HIPER, hvem har ret? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var også sådan teknikeren forklarede det. Forstærkeren rullede af ved 1000 Hz og den nye splitter der er sat i kan håndtere 1400 Hz mener jeg han sagde..
I øvrigt en rigtig flink tekniker som tog mig med i det hele. At jeg så ikke husker eller forstår alt er jo ikke hans fejl. 😂 |
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er intet galt i denne praksis. Det eneste der er galt ved det i denne situration er at der ikke blev lagt en besked, eller forsøgt kontakt igen en ekstra gang. Jeg arbejder selv i telefonisk support. Og vi ringer altid 2 gange og ligger altid besked. Her efter sender vi mail med info om at vi har forsøgt at kontakte kunden på xx xx xx xx og han bedes kontakte os ang et tidspunkt der passer ham at blive ringet op på. Folk skal ikke have email adresser og direkte nummere til teknikere. Der er alt for mange der ikke kan respektere privat liv uden for arbejdstid. Selvfølgelig ikke alle. Men nogle er sådan. Og som altid er det de få der ødelægger det for de mange. Rettelse: I vores support står der vores hovednummer når vi ringer ud. Det er ikke privat nummer. Redigeret af kenneth85 - 16-April-2018 kl. 10:41 |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du sikker på at maskinen du testede på har gigabit LAN-port? |
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er helt sikker på der er gigabit lan port computeren:)
Heller ikke 5ghz trådløst netværk kan klare over 90 Mbit. Jeg kan så absolut godt forstå teknikeren ringer med privat nummer, men når man nu ringer med privat nummer giver det jo ikke os andre en reel chance for at se hvem der har ringet, derfor bør man som du selv siger lige smide en telefonsvarer eller sørge for i det mindste at ringe en ekstra gang. Der har dog ikke været noget siden da. Hiper var hurtige og dygtige til at få ordnet sagen og trukket deres krav tilbage om betalingen på 699 kr. Nu håber jeg så bare at jeg snart får hvad jeg betaler for. :) |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |