recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rettigheder i forbindelse med indholdsudbyder mob
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRettigheder i forbindelse med indholdsudbyder mob

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af NPIversen NPIversen skrev:

Oprindeligt skrevet af kharder kharder skrev:

Men jeg holder stadig på min forklaring, da jeg taler af personlig erfaring, hvor jeg kontaktede et sådan firma og fik mine penge igen.
Med mindre retsvæsenet har været inde over, er det jo så heller ikke et bevis for andet end at du har overbevis kundeservice om, at de af den ene eller anden grund er bedst tjent med at tilbageføre beløbet Smile
Dermed ikke sagt at VL og AFTL ikke er relevante i forhold til den konkrete sag, men jeg kan ikke se hvordan trådstarter skal kunne gøre en indsigelse gældende over for Habbo uden et større juridisk efterspil.


Der hvor mange får "medhold" i deres klage er at man hurtigt koster teleselvskabet mere end 60 kr, hvis man bliver ved med at beklage sig.

Sådan lidt, du får ret og vi får fred ting, ikke den mest pædagogiske tilgang, men hvor mange kunde service timer skal man spilde for 60 kr ?

Det at få penge tilbageført er langt fra sikkert er det samme, som at de mener du har ret til det.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 10:02
Jamen her er afslutningen.
 
Efter at Telmore´s klageafdeling har vurderet sagen, har de givet mig medhold i min argumentering på flere punkter, og de har tilbageført de 60,- kr som var opkrævet overfor habbo, også har de givet mig 100,- kr som kompensation for den omstændige.. og lange ventetid.
 
Jeg er naturligvis glad for at Telmore har taget mig seriøst, og genoprettet min tillid til dem som en seriøs udbyder på markedet Thumbs Up
 
De håbede ikke hvis jeg en anden gang stod med et problem hos Telmore at sagsbehandlingen er så lang en anden gang, det skulle gerne blive bedre (han oplyste mig de havde haft en træls periode med længere ventetider end godt var).
 
Det var primært argumentet omkring forældreaccept som stod på habbo´s hjemmeside, som jeg ikke havde givet, de tog for gode varer.. også at habbo endnu ikke havde svaret på deres henvendelse.. så de ville ikke lade den ligge længere, nu ville Telmore afslutte sagen udenom habbo.
 
Så resutatet syntes jeg er flot, og fin afsluttende service.. ventetiden til trods.. for mig er det slutresultatet der tæller. (de 2 første servicesvar jeg fik fra dem kunne jeg jo ikke rigtigt bruge til noget)
Mvh

René
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 12:47
Det endte så heldigvis godt :-) Tak for du lige runder den af.
mvh Christian
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 13:06
Det viser at man skal stå fast, selvom det regner med "frikadeller"LOL Godt gået!Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu