|
En bizar oplevelse i Elgiganten |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | ||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen korrekt - jeg kan ikke være sikker på at de ikke lever op til lovgivningen. Men et lille hint er når en kasse assistent skifter kasse uden at logge ind. Så betyder det at de ikke har personlig adgangskontrol og derved ikke overholder lovgivningen. Jeg tvivler også på at deres kommunikation er krypteret og at den kun opbevares sålænge det er nødvendigt. Ligeledes tvivler jeg på at de kan oplyse mig korrekt om hvor mine CPR nummer ender i deres system og at det er garanteret imod videregivelse til 3. part.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alt det bøvl er jo opstået efter de fjernede billedet fra dankortet. Har man ikke kørekort, står man ofte i situationen at man intet id har på sig...
|
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ville undre mig meget, hvis Elgiganten gemmer oplysningerne. Du kan jo godt bruge CPR nummer til kredittjek på f.eks RKI eller Debitorregistret uden at man gemmer oplysninger i eget system om opslaget. Jeg tror måske man skulle overveje at give dem lidt mere kredit end, hvad du gør.
|
||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |