recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee betaler ikke penge tilbage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee betaler ikke penge tilbage

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Frankeboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 20:15

Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Yousee har sådan set monopol, der hvor jeg bor. Vi må ikke sætte parabol op og Yousee er den eneste kabeltv leverandør i området.

Så der er altså stadig monopol!

Ja! - Og det er netop det som er problemet. Kunderne kan reelt ikke gå et andet sted hen uanset om de er tilfredse eller utilfredse. - Konkurrence er en god ting. - Se blot hvor meget jeg faktisk roser TDC-butikken i Hundige for den service de har ydet mig. Ikke et ondt ord om dem. - Men de konkurrerer idag også på lige fod med andre tele- og hardware leverandører. Det er YouSee (som har defacto-monopol på kabel-TV levering mange steder) som er problemet.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2008 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:


Oprindeligt skrevet af Frankeboy Frankeboy skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Frankeboy Frankeboy skrev:


Jeg vil råde YouSee til at gå deres service-organisation kraftigt efter i sømmene. For ellers vil en stor del af kunderne forsvinde, når de får reel konkurrence. Fuldstændig som dengang KTAS/TDC pludselig fik konkurrenter.


TDC er stadigvæk størst inden for fastnet, mobil og internet


Ja - men der var engang, hvor de havde 100% af kunderne. Det var dengang de havde monopol!

Yousee har sådan set monopol, der hvor jeg bor. Vi må ikke sætte parabol op og Yousee er den eneste kabeltv leverandør i
området.Så der er altså stadig monopol!


Så har de andre jo også monopol de steder hvor de er. Stofa i områder de dækker, ComX i de ejerforeninger de er i osv. osv.
Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2008 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Så har de andre jo også monopol de steder hvor de er. Stofa i områder de dækker, ComX i de ejerforeninger de er i osv. osv.


Ja og det gør det vel ikke bedre?

"Når nu andre har monopol kan vi også tillade os det. Og samtidig kan vi droppe kundeservicen. Der er jo ingen grund til at bruge penge på noget ,som de alligevel ikke kan få andre steder"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu