|
DX, radioamatør - Off Topic... |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | |
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nåh - nu er der lukket for det varme vand og de kolde bajere, hvad udenlandske radiokanaler angår - i hvert fald for mig, med min bette stueantenne m. 2 teleskopantenner på... Jeg må nok vente til næste år, på bedre vejr. Let diset og varmt.
Redigeret af mnielsen - 29-September-2024 kl. 19:41 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har været et par rimeligt gode DX-dage. Det bølger frem og tilbage mellem svensk og tysk radio: Når den en begynder at hvæse ad mig, så må jeg lette min dertil indrettede og gå hen og prøve en anden kanal! Sikkert noget med, hvor i verdn højtrykkene befinder sig...
Men ellers er det svensk P4 og P3, som har været i højsædet denne omgang. DR har det med at ødelægge fornøjelsen for mig, når jeg prøver NDR...
Redigeret af mnielsen - 05-Oktober-2024 kl. 06:19 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Og ja - det ER meget praktisk med at bruge fastindstilede kanaler, når det sådan skifter frem og tilbage med, hvilken kanal, der går igennem. så er det bare at trykke på knappen, når den ene kanal ikke vil mere, i stedet for at skulle HJUUUUUUULE hen til den!
|
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det går sådan RIMELIGT godt med at få P3 SR og P4 SR ind på en bette stueantenne, her i Aars til aften - der er selvfølgelig udfald nu og da, men hvad kan man forvente med en sådan antenne.............
|
|
|
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |