|
Ypao fejlmåler afstand? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||||
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har bare lige skimtet dokumentet hurtig, men de narrow sweeper ikke, og derfor kan de ikke "aligne" impuls respons fra front og sub, da kurverne jo slet ikke ligner hinanden. Ser ud til der både er diskant og mellemtone med i impuls fra front. Det med at de begge starter i t0 kan man ikke bruge til en helt masse. Hvis du kun sweeper et lille område omkring delefrekvens vil kurverne ligne hinanden, således man har noget og arbejde med og time aligne på. Kan man få de første 2-3 bølger til og følges af plejer det og blive ret godt. Jeg kan ikke huske den præcise forklaring, men når vi snakker under 100-150hz bliver impuls respons grafen meget mere præcis når du kun sweeper et lille område. Det med og ramme max output omkring delefrekvens i første hug kan du ikke hvis du f.eks sweeper 20-100hz.
|
|||||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Fedt, det skal jeg ha leget lidt med
|
|||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |