|
Av reciever. Hvorfor billede ind over |
Besvar | Side <1 91011 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det eneste rigtige svar på det er et utvetydigt måske. Du har nu to valgmuligheder: 1. Læs og forstå manualerne til dit udstyr. 2. Slå alt fra, sæt alle kabler i dit tv og lev med det. Klaus
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, receiver er "styreenhed" og styrer derfor opsætningen. CEC skal være aktiveret på alle enheder. Følger man Yamahas vejledning m.h.t. CEC slavisk, så fungerer dette problemløst.
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2037 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg lige kigget i manualen. der er ingen guide andet end man bare koblet sine HDMI enheder på
Redigeret af mbm1 - 06-Juni-2021 kl. 20:12 |
|
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
Det står bl.a. et stykke nede på denne side:
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yamaha har lavet en app som hedder "AV SET UP GUIDE" der vælger du din model og kan sætte sprog til dansk, prøv den... Frank
Redigeret af Frank13 - 06-Juni-2021 kl. 22:10 |
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så la' da vær
|
|
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes heller ikke CEC fungere optimalt i mit setup.
Jeg har ikke så mange muligheder i min Denon reciver. Hvis jeg blot have en option på min PS5 at den IKKE skal tænde ved cec så fungerede det ok. Mit reciver tænder alle mine enheder (shield og PS5) Jeg kan læse mig til at man ikke har en standard at gå efter med hensyn til CEC. Der er simpelthen for mange enheder bare i mit setup som kan fejle på dette. Om det er min shield der sender et tænd signal eller min reciver eller mig LG tv.
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
Som det beskrives i Yamahas opsætningsvejledning, så er det receivere som fejler, da det kræver en specifik måde at "programmere" den på. Ellers laver en receiver netop en "tænd alt".
|
|
Besvar | Side <1 91011 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |