|
Lydkvaliteten HD lydformaterne Vs dd+ |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men det irriterer mig bare, for med Bd film spiller subben skønt. Slå hårdt når den skal, spiller fint blødt når den skal.. Så der er noget med det lyd der er anderledes ved dd+ minus frost 2 Redigeret af T-Duck - 18-Oktober-2020 kl. 11:10 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
T-Duck, Er det sådan du oplever lyden? Her en SW1008, og man må sige at DEN forvrænger eller det signal der kommer ind i den er forvrænget.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Eeyore
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er heller ikke forvrængning jeg oplever på streaming, men lige som flere andre, manglende dynamik og lav båndbredde, som jeg specielt kan høre på stemmerne hvilket er voldsomt generende for mig. Mit setup med 4 subwoofers spiller lineært til under 10Hz så det er bestemt ikke der at der mangler noget.
Redigeret af Eeyore - 18-Oktober-2020 kl. 12:21 |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Den raslende lyd var et billede☺️ bassen at stadig ikke ren de titler jeg har kunne sammenligne med. Men det jo så mixet der er anderledes på dd+ end på HD sporet og tror de kompetencerer for manglende frekvenser.
|
|
|
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kom det udtryk jeg ledte efter bassen er mudret i forhold til Bd udgaverne jeg har
|
|
|
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Okay en funktion jeg ikke viste var aktiveret efter jeg opdateret min firmware på min receiver der der hedder loudness manager var slået til. Det tog vis den mudret bas. Men savner stadig dynamikken på HD sporet
|
|
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |