recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediastreamer ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mediastreamer ???

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4026
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Jeg svarede bare tråd starter på hans spørgsmål om atmos via TV 4K understøttes, og at det er muligt via sin receiver hvis den undersøtter atmos. 

T-duck skriver atmos ikke understøttes fra hans film, og skriver senere True HD Atmos, og det var ikke tråd starter spørger om. Jeg læser ikke nogen steder, at tråd starter har fået et tydelig svar på at man kunne få Atmos via TV4K.

Så er mit svar da forkert?
op spurgte til Bd rips og til købte download film, hvor man så kan købe dem henne. Der knytter jeg dolby true HD atmos på, da dd+ atmos ikke findes på fysisk skive og dtsX som op også spurgte ikke findes på streaming.

Så ja du svare på noget andet end Det han spurgte om

Redigeret af T-Duck - 02-November-2020 kl. 16:42
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 19:31
Er det betjening eller funktioner, du synes halter?
Med de modeller der er på markedet lige nu, så ser det ud til, du skal gå på kompromis et eller andet sted, med mindre du vælger at have flere enheder; det bliver i hvert fald ikke bedre end de enheder, der er nævnt, som det ser ud lige nu.
Måske en af de nye konsoller kan være den perfekte løsning for dig, uden jeg har sat mig nærmere ind i deres specs., men jeg tvivler på, de vil være tæt på lydløse, og så sluger de nok en del mere strøm, så der er også nogle ting, der taler dem imod...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu