|
oddessy sub placering |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske jeg har overset noget, men i din signatur står der SA 175? Jeg har ikke selv haft System Audio SE 175 men derimod deres SE 200 og endda 4 stk. af dem og ingen af dem havde rumkorrektion. Hvis du har crossover sat til 80Hz. Så prøv evt. at afpille en YouTube video eller lign. på 80Hz. Og prøv så at justere din afstand på subben i odyessey. Hvad oplever du så? Og prøv også med noget relativ bass tung musik, MJ har b.la. nogle ret gode nummere, ligesom Yello har noget ret interessant. Jeg har selv roomkorrektion indbygget på mine subber som nu virker ret godt, og til sidst har receiveren justeret med YPAO “Yamaha” og efterfølgende selv optimeret med peq settings.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
blumenburg
Super bruger Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
|
ups jeg har ikke fået rettet i min signatur.(nu har jeg)
jeg har lige byttet min gamle sub ud med en ny xtz 10.17 edge
Redigeret af blumenburg - 26-August-2020 kl. 20:20 |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |