|
Køb af ny reciever |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
13.000- Det er godt nok en skarp pris. Købte min 3080 i efteråret 2019 til 15.900- Det mente jeg var en god pris.. Tror måske Yamaha kommer med en ny model senere på året? (kommer nok til at hedde 3090 ) For at sætte prisen i relief, ja så prøver Elgiganten og sælge overgemte 3070 modeller til 20.000- på samme side! Det er så helt sort... Var faktisk selv lidt på "udkig" efter noget Marantz, men fornemmede at der var lidt usikkerhed omkring mærket i DK? 13.000- er dog stadigvæk mange penge og hvis man forventer at Yamaha'en så blæser èn bagover pga. "high end" lyd kan man godt blive lidt skuffet tror jeg. Men apparatet har alt hvad bimler og bamler inklusive gode dac's fra Sabre og helt sikkert gode egenskaber til en hjemme-bio. Èn ting jeg nødig vil undvære er de 8 "scener" man kan sætte op. For eksempel har jeg individuelle indstillinger for Tv-PS4-Radio-Apple Tv-Pc osv. Når alt er indstillet trykker man blot på nummeret for det aktuelle input og alt "retter ind" Ps. jeg kører med en stor effektforstærker til mine 3 fronter, Yamaha'en har selvfølgelig pre-out til det hele. Redigeret af Jens PN - 29-Februar-2020 kl. 13:20 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4665 |
Funktioner
Tak(0)
|
Marantz kan købes på den anden side af øresund. De er lidt dyrere, men kursen er jo god.
Blir omregnet til DKr 12.374,89
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen, sååeh ..... (seriøst, 7.000,- er sgu en skarp pris! Køb dog!)
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
nunbaggi
Super bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt en denon x3600 :-)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |