|
Yamaha på tilbud? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad siger du til det Andreas? Er det noget, der sparker r..? :)
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
AndreasP
Bruger Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, nu bliver det spændende, at få den sat op. Det er en stor receiver
|
|
AndreasP
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg modtager den først på fredag. Af en eller anden grund kunne jeg kun vælge kantsten-levering, som leveringsmulighed. Det er normalt kun noget man ser med vaskemaskiner osv. Måske det er fordi, at den er så tung? Jeg skal nok lave en lille minimal-anmeldelse herinde, hvis der er interesse.
|
|
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne godt vælge afhentning i varehus (det de kalder "Klik & hent"). Jeg har kun modtaget mail med en ordrekvittering, hvor der står at jeg kan hente den indenfor 3-7 dage, og skal afvente en sms. Det er ikke længe siden jeg fravalgte Elgiganten netop på grund af den langsommelige levering.
|
|
AndreasP
Funktioner
Tak(0)
|
Lige en servicemeddelelse: Elgiganten kører samme tilbud henover weekenden.
Den er igen sat 6200 ned Som I kan se tidligere i tråden købte jeg den for et par måneder side og jeg har vanvittig glad for den. Meget mere end jeg havde håbet på egentlig. Hvis I har nogen spørgsmål til den - så spørg endelig Jeg ville egentlig være gået efter en Aventage A880 i sin tid - men så smider Elgiganten A2080'eren til samme pris. Så virkede det lidt fjollet at købe A880'eren.
|
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var godt nok et godt tilbud. Tillykke Yamaha laver noget af det ypperste indenfor surround receiver.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser ud som om de er udsolgt nu! Og prisen er tilbage til normal Yamaha receiver er bare go kvali. Husk at registrere den så du får 3års garanti på den.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |