|
Overføre alt fra gammel mobil til ny mobil |
Besvar |
Forfatter | |
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1552 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 5 timer 45 minutter siden kl. 22:36 |
Har købt en motorola og har en xiaomi mobil
Hvad er bedst at bruge til at overføre data fra den gamle til den nye mobil og gerne så genveje blir installeret på forsiden. Det er over 2 år siden jeg sidst overførte data fra min gamle mobil til den jeg har nu, så der er sikkert kommet nye apps og mange opdateringer af gamle apps
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 283 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da begge telefoner har android-os, men forskellige producenter, vil den nemmeste løsning nok være, at du laver en sikkerhedskopi på Google-one af din xiaomi.
Du kan vælge, hvilke ting der skal sikkerhedskopieres, f. eks kontakter, beskeder, billeder, videoer, appdata, indstillinger. Når du så tænder din Motorola og gennemgår opsætning, vil du blive spurgt om du vil hente og installere data på den nye telefon og det siger du så OK til. Det er bedst at den nye enten er fuldt opladet eller tilsluttet lader, medens overførsel sker, da det kan tage lidt tid.
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Skal ikke sikkerhedskopiere noget, jeg skal overføre alle data en til en (hvis man kan kalde det det)
Det der er på den gamle mobil er der stadig efter de er kopieret (overført) over på den nye mobil
|
|
Erik K
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad mener du med overførsel af data, hvis de ikke er indeholdt i f. eks kontakter, beskeder, billeder, videoer, appdata, indstillinger?
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Det hele, det bare en ny mobil med lidt andre specs
Jeg nøjes heller ikke med at overføre 10% af hvad jeg har på min ssd hvis jeg opgrader til en større ssd eller laver back up og geninstallere windows, det hele skal bare overføres til den nye ssd Redigeret af gasolin - 4 timer 26 minutter siden kl. 23:55 |
|
Erik K
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det hele, hvis ikke det er indeholdt i de nævnte ting???
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke kun kontakter, beskeder, billeder, videoer, appdata, indstillinger
Jeg har også lyde, spil og apps, ikke kun apps data Tager jo sindsygt lang tid hvis jeg skal hente spil via play butikken samlignet med at overføre fra min gammel mobil
|
|
Erik K
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du bruger den metode jeg foreslog, så får du jo alle apps (appdata) med over på den nye. Spil ligger vel også i en eller flere apps.
Prøv det - skulle der virkeligt mangle noget, så kan det jo overføres senere, men det vil undre mig, hvis ikke du får det hele med over. Der fjernes ikke noget fra den gamle telefon, når du bruger sikkerhedsfunktionen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |