|
Dali 850 vs Evidence 870 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
KongKent
Super bruger Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik skruet op for forstærkeren i går og der var ikke noget ubehageligt. Den kan sagtens spille stuen op i stereo uden, at det lyder grimt. Jeg har sat den til LFE+Main, for så kan den aktive sub (trykkabinet) hjælpe med bas ved lav volume. For det er yderst sjældent, der bliver skruet særlig højt op herhjemme. Vi har tre drenge i alderen 2 - 11 år, så det er alligevel ofte børne-tv, der kører og når de sover så skruer farmand alligevel ikke alt for højt op (af frygt for at blive slået ihjel af fruentimmeret).
Men noget godt kom der dog ud af at skrue helt op. Jeg kunne konstatere, at jeg skulle skrue lidt ned for subwooferen, da den ikke behøver hjælpe nær så meget når det er 870 som den skulle ved Suite 1.5. Ikke nogen voldsom overraskelse, men så er det justeret.
|
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nyd det.
Hvis du er tilfreds med lyden, er der ingen grund til at skifte forstærkeren.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |