|
Sonos Beam |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilket tv drejer det sig om?
Klaus
|
||
PreMol
Ny bruger Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er et Sony KD-49XE8005
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du under indstillinger - lyd, finde noget der hedder a/v synkronisering?
Klaus
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kiggede lige på et engelsk Sony forum - Det lader til at være et generelt problem med mange Sony modeller.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
PreMol
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej desværre ikke noget der minder om det.
|
||
PreMol
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja - kan godt se på den engelske Sony side, at flere har problemet:-(
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, jeg har ikke en løsning og jeg tvivler på, at den findes. Det var blot for, at få en indikation på, om du nogensinde havde set lipsync forsvinde ved at skifte kabler - jeg har nemlig ikke hørt om det før. Edit: Jeg kan se, at tråden er oprettet både her og på vores forum, så jeg stempler ud af den ene tråd. Det bliver nok den her. Mit forslag, som jeg skrev i vores forum, var at tjekke hvilken billedprofil man brugte. Redigeret af Torben Rasmussen - 02-December-2018 kl. 20:35 |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |