recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali 850 vs Evidence 870
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dali 850 vs Evidence 870

Besvar Besvar Side  <123
Afstemningsspørgsmål: Hvilken højttaler er bedst?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
1 [16.67%]
5 [83.33%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 09:18
Jeg fik skruet op for forstærkeren i går og der var ikke noget ubehageligt. Den kan sagtens spille stuen op i stereo uden, at det lyder grimt. Jeg har sat den til LFE+Main, for så kan den aktive sub (trykkabinet) hjælpe med bas ved lav volume. For det er yderst sjældent, der bliver skruet særlig højt op herhjemme. Vi har tre drenge i alderen 2 - 11 år, så det er alligevel ofte børne-tv, der kører og når de sover så skruer farmand alligevel ikke alt for højt op (af frygt for at blive slået ihjel af fruentimmeret). LOL

Men noget godt kom der dog ud af at skrue helt op. Jeg kunne konstatere, at jeg skulle skrue lidt ned for subwooferen, da den ikke behøver hjælpe nær så meget når det er 870 som den skulle ved Suite 1.5. Ikke nogen voldsom overraskelse, men så er det justeret. Thumbs Up
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4902
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 10:00
Nyd det.

Hvis du er tilfreds med lyden, er der ingen grund til at skifte forstærkeren.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu