recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overføre alt fra gammel mobil til ny mobil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overføre alt fra gammel mobil til ny mobil

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 38 minutter siden kl. 14:30
Måske bruger jeg googles sms app er i tvivl om jeg gør
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-November-2020
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 24 minutter siden kl. 14:44
Det kan du f.eks. kontrollere ved at åbne trykke på Indstillinger > Apps > find appen Beskeder og tryk på den. I bunden af den side, der åbnes trykker du på Info om appen så vil du se, om det er Googles eller hvilken anden app du bruger.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 15 minutter siden kl. 14:53
bruger google beskeder
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 7 minutter siden kl. 17:01
De sidste par gange jeg har startet en ny telefon, har jeg forbundet dem til hinanden med et USB-kabel.
Der kan jeg, så vidt jeg husker, få det hele med inkl. sms osv,
Det virkede også mellem forskellige mærker.
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-November-2020
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 35 minutter siden kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

bruger google beskeder
Hvis du har brugt den anvisning jeg gav, så skulle beskederne være indeholdt i sikkerhedskopien og dermed også bliver overført til den nye telefon.
Men du har måske brugt en anden måde, at gøre det på?
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 31 minutter siden kl. 21:37
Den overførte næsten af sig selv med kabel

Hvad med backup af hvor langt man er nået i spil ?

Redigeret af gasolin - 1 time 25 minutter siden kl. 21:43
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu