|
Overføre alt fra gammel mobil til ny mobil |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1558 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske bruger jeg googles sms app er i tvivl om jeg gør
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du f.eks. kontrollere ved at åbne trykke på Indstillinger > Apps > find appen Beskeder og tryk på den. I bunden af den side, der åbnes trykker du på Info om appen så vil du se, om det er Googles eller hvilken anden app du bruger.
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
bruger google beskeder
|
|
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
De sidste par gange jeg har startet en ny telefon, har jeg forbundet dem til hinanden med et USB-kabel.
Der kan jeg, så vidt jeg husker, få det hele med inkl. sms osv, Det virkede også mellem forskellige mærker.
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har brugt den anvisning jeg gav, så skulle beskederne være indeholdt i sikkerhedskopien og dermed også bliver overført til den nye telefon. Men du har måske brugt en anden måde, at gøre det på?
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Den overførte næsten af sig selv med kabel
Hvad med backup af hvor langt man er nået i spil ? Redigeret af gasolin - 2 timer 59 minutter siden kl. 21:43 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |