|
3rd Row Cinema & Mixing Studio -Billeder på side 1 |
Besvar | Side <1 363738 |
Forfatter | |
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min erfaring med Anthem , er at de er ekstrem gode til at rette selv små "ubetydelige" ting op. Der var en del issue med min AVM50v. Metadata som DTS HD fuckede up. Det blev rettet fuldstændig. |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gonzo, fik ikke skrevet officielt tak for demo i weekenden.
Jeg synes, at resultatet er blevet rigtigt godt. Det er den bedste Atmos demo jeg har hørt (har dog ikke hørt så mange) og sidder man i sweet-spot synes jeg, at bag/loft fungerer rigtigt godt uden at gøre opmærksomme på sig selv. I ikke-sweetspot falder det desværre lidt til jorden, men i de danske rumstørrelser og atmos-placering er det svært at undgå. Jeg synes helt bestemt at Klipsch systemet er det bedste "billige" consumer-system man kan finde. De har en klang som matcher film rigtigt godt.
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for de pæne ord Jonas ;-)
Du har helt ret i at lyden, efter min Atmos-opgradering, ikke er helt god uden for sweetspot. Det har jeg tænkt mig at løse, ved at lave en indstilling, til når der er flere folk i bio'en, hvor jeg skruer lidt ned for surround kanalerne, og samtidig hæver de stativer de står på 30 centimeter. Det gør selvfølgelig at Atmos-oplevelse ikke bliver helt så god. Men til gengæld er der ikke nogen der får pumpet høj lyd direkte ind i øret fra én højtaler. |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
jamen, jeg savler jo over din bio hver gang jeg klikker mig ind på den :-) jeg undre mig dog over én ting:
savner du ikke noget afsætningsplads(kopholder o.s.v.) eller bruger du den kun arbejdsmæssigt så sodavand, popcorn og slik er forbudt i bio'en?
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har to små borde på hjul, som kan rulles hen til siddepladserne. Billederne er forældet, jeg arbejder på, at få taget nye samme med min samarbejdspartner som er fotograf.
|
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der sket noget nyt i din bio?
|
|
Besvar | Side <1 363738 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |