|
Streaming på Yousee boksen (ikke 4K modellen) |
Besvar |
Forfatter | |
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-August-2018 kl. 14:18 |
Et kort spørgsmål.
Jeg overvejer lidt at skifte til bland selv og så få flere streaming tjenester. Jeg overvejer Dansk Filmskat og så 3 tv kanaler Mit spørgsmål er, kommer Dansk Filmskat så til at ligge under Film i menuen, eller på samme måde som Netflix, som jeg allerede bruger via boksen. Eller skal man på anden vis skaffe adgang til tjenesten, eks mobilen og Chromecast. Sidstnævnte har jeg ikke, jeg har boksen og ATV3.
|
|
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(1)
|
under film på både yousee boks og app. :)
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alle streaming tjenester ligger under punktet Kanaler. Det er helt ens på begge Humax boksene.
Redigeret af Radiomanden - 25-August-2018 kl. 17:08 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder godt.
Tak
|
|
Lofferen
Super bruger Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej alle
Har lige fået bland selv Viasat film og kunne finde den i guide oversigten på humax boks, her kunne jeg så se tidligere at the Dark Towers var igang, i Dolby digital lyd 5.1 fedt, bladrede i guiden og så at den også kom i morgen kl 11:20; tænke nu vil jeg optage den men nu ligger den ikke under planlagte optagelser, og når jeg lige har prøvet guide igen stå på Viasat film, så kan man ikke se i nu og næste hvad der er nu og senere på aften. Men man kommer direkte en på streaming siden Viasat film, valgte her en film og nu ikke i Dolby digital 5:1 øv men i Dolby surround kun. Har i andre prøvet det. Mystik kunne se i nu og næste tidligere på aften da jeg fik kanalen, når jeg stod i guiden, hvad der kom kl 21 og senere på aften Redigeret af Lofferen - 18-Januar-2019 kl. 21:00 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |