recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TEST ! ! Pana G20 ny reference .
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTEST ! ! Pana G20 ny reference .

Besvar Besvar Side  <1 151617
Forfatter
Besked
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:20
Så læs da hvad der står LOL  Selvølgelig skulle der have stået PanasonicEmbarrassed  

Redigeret af 9els1 - 01-Marts-2010 kl. 11:21
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Ulvaren Ulvaren skrev:

Hej

Det bliver så spændende når Flatpanels kommer med deres test resultater i eftermiddag, jeg skal ud og have en ny skærm og overvejer meget kraftig et Pana 46G20.

Ved du om der er støjende blæsere i denne model ?

S.U.
E.L.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 15:00
Anmeldelsen er kommet på flatpanels Smile
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes du skal oprette en tråd UDELUKKENDE hvor det er dig og andre fagfolk som kan skrive, så man nemmere kan tilgå informationen...
Jeg har (som planlagt) haft endnu en interessant måle-oplevelse med 42G20 - og når jeg lige har fulgt op på et par løse ender (helst i eftermiddag), vil jeg opdatere mit indlæg - nok i en ny tråd.

Jeg har snakket med Otto - og alt andet lige, vil han undersøge et par andre vinkler på G20's performance allersnarest - så med lidt held kan vi samle vores oplevelser i én tråd.

Redigeret af bantam - 02-Marts-2010 kl. 10:41
/lars
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af bantam bantam skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes du skal oprette en tråd UDELUKKENDE hvor det er dig og andre fagfolk som kan skrive, så man nemmere kan tilgå informationen...
Jeg har (som planlagt) haft endnu en interessant måle-oplevelse med 42G20 - og når jeg lige har fulgt op på et par løse ender (helst i eftermiddag), vil jeg opdatere mit indlæg - nok i en ny tråd.

Jeg har snakket med Otto - og alt andet lige, vil han undersøge et par andre vinkler på G20's performance allersnarest - så med lidt held kan vi samle vores oplevelser i én tråd.
Det lyder virkelig godt Bantam. Jeg håber virkelig også, at du kigger på Panaonics V serie samt Samsungs serie af plasmaskærme, når de udkommer! Dine og Ottos betragtninger fra sidste års modeller, var noget af den bedste vejledning jeg fik om skærmenes performance . Godt gået, at I vil bruge tid på at oplyse os brugere, hvordan skærmene performer fra et mere teknisk perspektiv, som virkelig er brugbart imo.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Det lyder virkelig godt Bantam. Jeg håber virkelig også, at du kigger på Panaonics V serie samt Samsungs serie af plasmaskærme, når de udkommer! Dine og Ottos betragtninger fra sidste års modeller, var noget af den bedste vejledning jeg fik om skærmenes performance . Godt gået, at I vil bruge tid på at oplyse os brugere, hvordan skærmene performer fra et mere teknisk perspektiv, som virkelig er brugbart imo.

Jeg svarer i Bantam's tråd når han har lavet den, jeg tester lige nogle ting omkring de-interlacing osv med nogle skiver Bantam ikke lige havde adgang til. Derudover får I lige min subjektive mening når jeg har set skærmen - måske først i morgen, pga travlhed i dag - og derudover vil jeg læne mig kraftigt op ad Bantam's måleresultater, som jeg har fuld tillid til er udført tilstrækkeligt. Der er ingen grund til at jeg gentager de samme målinger som Bantam allerede har lavet.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 12:07
Det lyder sindssygt spænnende!
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 12:17

Jeg kan lige så godt sige med det samme, at som kommende producent af tv, er der grænser for hvor meget jeg kan stille mig op som kritisk anmelder af andre producenters tv, så det er meget fint at Bantam "tager over" på den front - så jeg melder bare lige ind med evt. tilføjelser jeg har, og ellers er det Bantam der styrer showet Smile

Til top

Besvar Besvar Side  <1 151617

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu