Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
9els1
Super bruger
Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Status: Offline
Point: 389
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:20 |
Så læs da hvad der står Selvølgelig skulle der have stået Panasonic
Redigeret af 9els1 - 01-Marts-2010 kl. 11:21
|
|
E. Larsen
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 12:52 |
Ulvaren skrev:
Hej
Det bliver så spændende når Flatpanels kommer med deres test resultater i eftermiddag, jeg skal ud og have en ny skærm og overvejer meget kraftig et Pana 46G20. |
Ved du om der er støjende blæsere i denne model ?
S.U.
|
E.L.
|
|
kennethbrdk
Guld medlem
Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 15:00 |
Anmeldelsen er kommet på flatpanels
|
|
bantam
Guld medlem
Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
|
Sendt: 02-Marts-2010 kl. 10:38 |
Anima skrev:
Jeg synes du skal oprette en tråd UDELUKKENDE hvor det er dig og andre fagfolk som kan skrive, så man nemmere kan tilgå informationen...
|
Jeg har (som planlagt) haft endnu en interessant måle-oplevelse med 42G20 - og når jeg lige har fulgt op på et par løse ender (helst i eftermiddag), vil jeg opdatere mit indlæg - nok i en ny tråd.
Jeg har snakket med Otto - og alt andet lige, vil han undersøge et par andre vinkler på G20's performance allersnarest - så med lidt held kan vi samle vores oplevelser i én tråd.
Redigeret af bantam - 02-Marts-2010 kl. 10:41
|
/lars
|
|
Leviathan.jk
Guld medlem
Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
|
Sendt: 02-Marts-2010 kl. 11:31 |
bantam skrev:
Anima skrev:
Jeg synes du skal oprette en tråd UDELUKKENDE hvor det er dig og andre fagfolk som kan skrive, så man nemmere kan tilgå informationen...
|
Jeg har (som planlagt) haft endnu en interessant måle-oplevelse med 42G20 - og når jeg lige har fulgt op på et par løse ender (helst i eftermiddag), vil jeg opdatere mit indlæg - nok i en ny tråd.
Jeg har snakket med Otto - og alt andet lige, vil han undersøge et par andre vinkler på G20's performance allersnarest - så med lidt held kan vi samle vores oplevelser i én tråd. |
Det lyder virkelig godt Bantam. Jeg håber virkelig også, at du kigger på Panaonics V serie samt Samsungs serie af plasmaskærme, når de udkommer! Dine og Ottos betragtninger fra sidste års modeller, var noget af den bedste vejledning jeg fik om skærmenes performance . Godt gået, at I vil bruge tid på at oplyse os brugere, hvordan skærmene performer fra et mere teknisk perspektiv, som virkelig er brugbart imo.
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 02-Marts-2010 kl. 11:57 |
Leviathan.jk skrev:
Det lyder virkelig godt Bantam. Jeg håber virkelig også, at du kigger på Panaonics V serie samt Samsungs serie af plasmaskærme, når de udkommer! Dine og Ottos betragtninger fra sidste års modeller, var noget af den bedste vejledning jeg fik om skærmenes performance . Godt gået, at I vil bruge tid på at oplyse os brugere, hvordan skærmene performer fra et mere teknisk perspektiv, som virkelig er brugbart imo. |
Jeg svarer i Bantam's tråd når han har lavet den, jeg tester lige nogle ting omkring de-interlacing osv med nogle skiver Bantam ikke lige havde adgang til. Derudover får I lige min subjektive mening når jeg har set skærmen - måske først i morgen, pga travlhed i dag - og derudover vil jeg læne mig kraftigt op ad Bantam's måleresultater, som jeg har fuld tillid til er udført tilstrækkeligt. Der er ingen grund til at jeg gentager de samme målinger som Bantam allerede har lavet.
|
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 02-Marts-2010 kl. 12:07 |
Det lyder sindssygt spænnende!
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 02-Marts-2010 kl. 12:17 |
Jeg kan lige så godt sige med det samme, at som kommende producent af tv, er der grænser for hvor meget jeg kan stille mig op som kritisk anmelder af andre producenters tv, så det er meget fint at Bantam "tager over" på den front - så jeg melder bare lige ind med evt. tilføjelser jeg har, og ellers er det Bantam der styrer showet
|
|