recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS50B535
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS50B535

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kramer87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung PS50B535
    Sendt: 02-Maj-2010 kl. 20:28
Samsung PS50B535. Er det en god skærm til prisen?

Prisen er lige knap 6.000.
Den er sat ned med 40 %
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 23:09
Tro ikke alt, hvad du læser. Den har kostet 6000 siden...ja, siden sidste år, også hos Komplett, som jævnligt satte prisen ned, og derefter op igen. Går ud fra, at det er hos Komplett, du har set prisen.

Nej, det er ikke et godt tv. Bare læs folks erfaringer på nettet. Den er smækfyldt med fejl, og man skal være heldig for at få et nogenlunde fejlfrit eksemplar. 

Jeg ville holde mig langt væk...
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Tro ikke alt, hvad du læser. Den har kostet 6000 siden...ja, siden sidste år, også hos Komplett, som jævnligt satte prisen ned, og derefter op igen. Går ud fra, at det er hos Komplett, du har set prisen.

Nej, det er ikke et godt tv. Bare læs folks erfaringer på nettet. Den er smækfyldt med fejl, og man skal være heldig for at få et nogenlunde fejlfrit eksemplar. 

Normalt har Samsung samme fejlrate, som andre mærker. Hvorfor skulle 50B535 være anderledes og ha flere fejl?
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Normalt har Samsung samme fejlrate, som andre mærker. Hvorfor skulle 50B535 være anderledes og ha flere fejl?

Ved det ikke. Hvorfor er der så mange, der skriver om deres problemer med tv'et? Er det mon en konspiration mod Samsung, eller mod plasma generelt?
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 17:59

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Ved det ikke. Hvorfor er der så mange, der skriver om deres problemer med tv'et? Er det mon en konspiration mod Samsung, eller mod plasma generelt?

Nok mest mod Samsung, vil jeg tro.
Der er jo ingen der anfægter Panasonic eller Pioneer plasma.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu