|
MacBook Pro 2019 |
Besvar |
Forfatter | |
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Maj-2019 kl. 22:16 |
Så kom de "nye" MacBook Pro "opgraderinger" for 2019.
Hvad synes I? Intet nyt design, men en lidt bedre chip og generation 4 af tastaturet. Dvs. vi skal hen til sommeren 2020 før vi ser et nyt MacBook Pro design |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
no offense men hvad er der i vejen med designet? - det er stadig km foran de fleste pc-producenter.
man kan selvfølgelig også lede lidt efter de udgåede. dem med lagre nedskriver dem typisk en smule, så de ikke er helt så dyre, men det er selvfølgelig ikke med det nye tastatur (selvom de er dækket under den returordning apple har lavet så man kan få det fikset hvis man får en fejl udgave.)
|
|
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Claus Der er såmænd ikke noget galt med designet. Det er flot. Jeg elsker det :) men havde bare håbet på et re-design der betød et nyt tastatur da jeg ikke er særlig vild med de butterfly taster. Øv. Derfor havde jeg håbet på nyt design. Og da jeg står uden MacBook i dag og gerne vil have en Pro, så må jeg jo bare vænne mig til disse taster for kan ikke vente til næste år.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |