|
Wall of Sound And Picture - Atmos bio |
Besvar | Side <1 394041 |
Forfatter | |
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser ret vildt ud :)
Tror ikke du kommer til at mangle bas.....
|
|
scantek
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
Funktioner
Tak(0)
|
Haha, ja det er lidt fjollet Der mangler bestemt ikke bund nu, tænkte at vi skal have en biorundtur når corona situationen tillader det. |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Haha, nej da. Jeg er way underpowered med kun 4x18". Den nuværende placering er (ud fra teori/fysik) bedre end din tidligere. Så er ikke overrasket over, at det lyder bedre - og sikkert mindre variation fra sæde til sæde. Jeg vil stadig vove at påstå, at du kan forbedre yderligere hvis du lader alle subs spille samme signal. Men det er vist vores ongoing uenighed
|
|
scantek
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nåh, tænkte jeg jeg ville lave en lille opdatering herinde.
Siden sidst er der blevet tilføjet en screenwall og skiftet et par atmos højttalere fra JBL Control one til QSC SR-800 - https://www.qsc.com/solutions-products/loudspeakers/cinema/surround/sr-series/sr-800/ Screen wall'en har helt klart haft en positiv effekt på lyden, og gjort panoreringer og distance mere markant. Den er bygget op af lægder, og 22mm MDF. Hele fronten er dækket af "æggebakke" skum. Bag væggen er der lagt lidt isolering for at bremse refleksioner. Redigeret af scantek - 24-Februar-2022 kl. 14:32 |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Smukt syn! (Og Frozen II er god arbejdsmusik )
|
|
Chaospling
Guld medlem Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan fungerer det, når du ser film: kan det ikke høres i hele huset?
|
|
scantek
Funktioner
Tak(0)
|
Jo det er fedt !
Ej det er klart at baslyde forplanter sig, og kan høres ovenpå. Men det er faktisk ikke så slemt.
|
|
Besvar | Side <1 394041 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |