|
Q Acoustics Q7000 5.1 surround højttalere |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK. Jeg kigge på billedet i anmeldelsen. Der ligner det at der kun er "hul" i bunden, men jeg kan egentlig godt fornemme at der er en grill med stof over, hele vejen rundt. Rimelig elegant må man sige.
MVH |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der ER hul i bunden. Men samtidigt er der plads hele vejen rundt på nær omkring gain knapperne. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep! Det kan jeg godt se. Jeg kunne bare ikke finde ud af at skrive det..
MVH |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg læser godt hvad du skriver, men jeg forstår bare ikke hvorfor at det skulle være tilfældet. I min verden må en given højttaler, som vi erklærer som bedst med en kilde, alt andet lige også være bedre med alle andre kilder hvis forstærkeren er den samme.
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det drejer sig ikke om kilde, men om indhold. Eksempelvis indeholder film generelt dybere bas, og subwooferens kvalitet vil derfor have mere at sige ved film end musik - som en grov generalisering.
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jo, men her nænves det jo at B&W er bedre til 2.1 (musik), men at de er ligegode til 5.1(Film). Det du skriver er jo lige det modsatte, at en svag subwoofer vil blive afslørt ved film men ikke så markant ved musik
|
|
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan disse højtalere fungere med en Panasonic SC-BTT290?
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |