|
Apple tv sort skærm Tv2 play |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
SÅ ER DEN GAL IGEN-IGEN. Efter at have kørt fint det sidste halve år uden sort skærm på Tv2 plays livekanaler, har der siden sidste ATV opdatering igen været sort skærm(med den rigtige lyd i baggrunden) på live kanalerne 1-2 gange på en tv aften. Som sædvanligt er eneste løsning for at få den sorte skærm væk , at genstarte ATV 4k 2. gen.
Er der andre der har erfaret det samme problem, eller nogen der har en løsning. Det ser ikke ud til at Tv2play har nogen bedre løsning, da de kun anbefaler en opdatering eller at slette og geninstallere deres app. Det hjælper men løser ikke problemet, som kommer igen. Så selve fejlen i Tv2play appen til ATV bliver ikke rettet. Man bliver træt af at geninstallere Tv2play app'en 1-2 gange hver aften.
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
@ajaj
Køre du stadig gennem receiver, hvis det er tilfældet, så drop det og så er dine problemer nok løst Her kører TV2 Play stabilt, med nyeste ATV og LG C1 TV direkte, receiver får lyd fra ARC, bruger aldrig TV Højtaler, og bruger udelukkende ATV fjernebetjening til at styre det hele
|
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info. Min opsætning er fuldkommen lige som din. Jeg kører min Onkyo receiver via ARC på Lg CX og glæder mig over den gode lyd i mine højtalere, og jeg styrer alt med ATV fjernbetjeningen.
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry, syntes bare jeg læste i en af dine tidligere post at du havde anden opsætning
Kan det være dit HDMI kabel ? Mit ATV er sat til: Format: 4K Dolby Vision Match indhold: Område og billedefrekvens Lydformat: Auto Som sagt kører TV2Play klippe stabilt, og jeg bruger det dagligt
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg ved det ikke. Jeg tænker efterhånden på at det enten kan være HDMI kablet eller selve Onkyo receiveren der laver fejlen. Det er jo bare underligt, at alt andet end Tv2play live spiller max, resten af Tv2play appen giver ingen problemer. Alle andre apps har heller ingen problemer i afviklingen
|
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
For et år siden skrev du
Det synes jeg umiddelbart fortæller ret tydeligt hvad/hvor problemet er. Måske du skulle fokusere lidt mere på din Onkyo, i stedet for ATV, app og HDMI-kabler ;-)
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Efterhånden tror jeg desværre også at det er min Onkyo receiver der giver problemerne på Tv2play Live. Bare mærkeligt at problemet ikke er der på hverken DRtv eller Eurosport på deres liveprogrammer.
|
|
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Vi oplever også det samme, både på tv2 play og Viaplay. Det kommer og går.
Vores eneste fix er som du skriver at genstarte Apple Tv 4k så virker det igen. Vi har ikke live kanaler ved Tv2 play eller viaplay, så det er bare det andet kontent som gør præcis det samme. Vi har dog ikke en Onkyo reciever, vi har en Denon, men har forsøgt at sætte Apple tv direkte i tvet med det er samme problem. det sker ikke for alle de andre streaming tjenester kun Tv2 play og Viaplay Jeg har også et Nvidia shield og det har ikke de udfordringer
|
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Interessant udmelding. Hvis jeg bruger Google tv i stedet for ATV, har jeg heller ingen problemer. ATV er bare så meget bedre på alle parametre, undtaget TV2PLAY Live.
Redigeret af ajaj - 04-December-2023 kl. 11:47 |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |