|
TV2 Play og cachelagrede data |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Først en stor tak til Kasper_J, for den gode nyhed. Tror i at Bas'et Nokia 8000 kan være defekt? Eller at Bas og Kasper_J bare bruger dem forskelligt. Måske er deres opløsning forskellig. Hvad kan forskellene være i deres installation? Hilsen Carsten. |
||
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har indtil videre ikke oplevet problemer efter at jeg har ændret skærmopløsning på Nokia boksen.
Jeg vil prøve at huske at ændre skærmopløsningen tilbage til Auto, når jeg er kommet på coax. Så må jeg se, om det fortsat virker stabilt.
|
||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 910 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kan gå flere måneder før jeg oplever det, på vores Apple TV 4K,
og så stopper jeg bare udsendelsen og starter den igen.
Jeg bruger også Dr, Discovery+ og Viaplay. TV2 er den eneste som laver de her stop. |
||
//Guldhammer
|
||
bas
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Kasper_J: Står skærmopløsningen til Auto på jeres Nokia 8000 boks? Kører jeres boks via WiFi eller via kabel? Jeg vil generelt sige mange tak for jeres kommentarer.
|
||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 910 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Automatisk skærmopløsning og kabel her.
|
||
//Guldhammer
|
||
bas
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er desværre endnu ikke kommet online på coax.
Skærmopløsningen på min Nokia boks står nu til 576p 50 hz. Umiddelbart kører det mere stabilt. Jeg regner med at sætte skærmopløsningen tilbage til Auto, når jeg er kommet online på coax. Så må jeg se, om det virker.
Redigeret af bas - 10-Marts-2023 kl. 17:55 |
||
bas
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Bedre sent end aldrig. Jeg har nu haft besøg af en tekniker, routeren er blevet nulstillet og genstartet, og det ser ud til, at jeg nu er online på coax. TV 2 har i mellemtiden opgraderet noget hos dem, og det ser ud til at have løst problemet.
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |