|
Store Netflix tråd |
Besvar | Side <1 858687 |
Forfatter | ||||
Actor
Bruger Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ups. Der dumpede jeg hovedkulds ned i moralpolitiet. Den havde jeg ikke set komme. Han får min Politiken (6000 kr om året!) jeg får hans Netflix. Ikke nogen dårlig byttehandel!
|
||||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fedterøv
Øv
|
||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||||
Actor
Bruger Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Godt jeg ikke er på Fjæsbog Den her shitstorm havde jeg aldrig overlevet. Jeg skynder mig at tegne et abonnement og lægge kvitteringen på tråden. Min ven må dog stadig godt få min Politiken. Man er vel ikke helt hjerteløs
|
||||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Skal da lige love for at du fik folk op af lænestolen der |
||||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Og netop som HBO Max lanceres med en hidtil uset prispolitik (50% rabat i hele abonnementsperioden!) beslutter Netflix at hæve prisen??
|
||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
De har vel ikke hævet prisen i Danmark?
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det har de i hvert fald i Sverige (hvor jeg bor) så jeg gik ud fra det samme gjaldt i DK.
|
||||
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så må du jo tage konsekvensen og opsige dit abonnement, hvis du mener det er for dyrt. |
||||
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad giver I rundt omkring månedligt for Netflix?
Jeg tror jeg giver 117,- |
||||
Steen
|
||||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Eller flytte til Danmark
|
||||
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Årh, kan man det?? Tak, PerW! Fantastisk forum, dette!
Eftersom et standard HD-abonnement koster DKK 99,- i Danmark og SEK 129,- i Sverige, hvilket med dagens kurs svarer til 96,- er det dårligt besværet værd. Især ikke med tanke på, hvor meget jeg ellers sparer ved at bo herovre.
|
||||
||||
Besvar | Side <1 858687 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |