|
Fælleskøb af M&K højttalersystemer |
Besvar | Side <1 474849 |
Forfatter | ||
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener faktisk at jeg har to liggende som jeg ikke bruger? Noget andet er at jeg sælger snart mit M&K sæt, så vil jeg få nogle flere overskydende.
- De kan jo sælges |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
bony
Super bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er meget interesseret i sådan nogle beslag. Jeg mangler faktisk kun til fronterne, da centeren står på en TV-skænk umiddelbart under lærredet. Du må da meget gerne lige kigge efter om det vitterligt er noget du har liggende og om det er noget du i så fald vil af med? FTH, du er mere end velkommen til at sende en PM hvis du ligger inde med to beslag.
Redigeret af bony - 05-Maj-2011 kl. 20:20 |
||
—
|
||
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kunne også godt være interesseret i at købe 2 beslag af dig, når du skal af med M&K'erne.
|
||
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil prøve at huske dig når jeg engang for solgt sættet, ellers så send mig en PM.
|
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
bony
Super bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen brugere derude med kendskab til højttaler standere eller sokler der passer til K7'erne? Har nemlig leget med tanken om, at smide dem på nogle standere, men alt jeg har kunnet finde har en topplade der er alt for stor. Dimensionerne på K7 er åbenbart lidt skæve i forhold til alle de standere jeg har været i stand til at finde.
|
||
—
|
||
Kralle7800
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der stadig mulig for at bestille System 3 (5.1)
Kunne godt bruge sådan et sæt |
||
Daldorph
Junior bruger Oprettet: 08-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis nogen har et par K4 i overskud så er jeg interesseret. De vil være et godt supplement til mit setup (System 2).
|
||
gruma09
Junior bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis nogen har en KX-10 subwoofer i overskud så er jeg interesseret. |
||
netsrik
Junior bruger Oprettet: 09-Juli-2012 Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en næsten ubrugt kx10 gi et bud
har original kasse så kan sende befinder sig 20 km syd for Århus Jørgen |
||
Besvar | Side <1 474849 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |