|
Film på medie center |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo der er masser af veje uden om plex. Plex er virkelig noget møg hvis du ikke har en server der kan transcode dine film. Og en WD my cloud kan ikke dette. De fleste synology NAS kan heller ikke gøre dette ordenligt. Så man risikere at ende med at man har en server hvor oplevelsen kun er god hvis dine klienter understøtter formaterne. Og det gør de sjældent hvis det er 1:1 rip. KODI og INFUSE kræver ingen server men henter bare filmene via en normalt delt mappe som man kender det fra windows file share. Eller MacOS. De kræver lidt mere af den hardware som de bliver installeret på. Men tilgengæld så køre det bare. Dette er så bare min erfaring. Og jeg har prøvet MANGE forskellige løsninger.
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette lyder som en god plan. Til at rippe filmene med vil jeg anbefale dig at bruge MakeMKV. Det er gratis. Og ripper dine film 1:1 Husk at du også skal have et bluray drev til din pc.
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Online Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
super jeg vil prøve at rippe med MakeMKV.
Jeg har en bluray afspiller i min stationære og en ekstern til min bærbare så det bliver ikke et problem. Jeg har rippet mange film til tablet.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |