recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har Skype på Android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar Skype på Android

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Det er sgu underligt, selvom jeg søger efter skype på android market, så finder den det ikke. Istedet kommer der andre programmer frem, som minder om skype. Det kan da ikke passe, at en HTC Wildfire ikke understøtter Skype Unhappy

Det kan måske være fordi Wildfire har lavere opløsning på skærmen.
Prøv ellers Nimbuzz. Den kan stort set det samme.

Kræver det så ikke, at de man vil tale med også benytter Nimbuzz?
Nej Nimbuzz er et program som stötter alle kendte chat programmer som: skype, live messenger, yahoo messenger, facebook, orkut, ICQ mfl. i et og samme program.
Jeg anvender dog kun skype, men det fungerer udemärket med både chat og samtaler til andre skype brugere. Det er bare at installere programmet, tilföje IM account (skype) med brugernavn og password og så er du körende. kontakter hentes automatisk på skype serveren.Smile
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 19:29

Det er sgu underligt, selvom jeg søger efter skype på android market, så finder den det ikke. Istedet kommer der andre programmer frem, som minder om skype. Det kan da ikke passe, at en HTC Wildfire ikke understøtter Skype Unhappy

Det kan måske være fordi Wildfire har lavere opløsning på skærmen.
Prøv ellers Nimbuzz. Den kan stort set det samme.

Kræver det så ikke, at de man vil tale med også benytter Nimbuzz?
Nej Nimbuzz er et program som stötter alle kendte chat programmer som: skype, live messenger, yahoo messenger, facebook, orkut, ICQ mfl. i et og samme program.
Jeg anvender dog kun skype, men det fungerer udemärket med både chat og samtaler til andre skype brugere. Det er bare at installere programmet, tilföje IM account (skype) med brugernavn og password og så er du körende. kontakter hentes automatisk på skype serveren.Smile

Super, det vil jeg prøve istedet Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu