|
TV-Avisen på 5 min ATV4K, driller |
Besvar |
Forfatter | |
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-December-2019 kl. 15:44 |
Hvad gør jeg forkert når DR’s “tv avisen på 5 min” ikke vil vise det nyeste afsnit, men hænger fast i nogle fra sidste måned...
Vi streamer ALT via ATV4K uden problemer - så det er et eller andet lokalt med DR appen... Alt andet virker super (også dr appen) som sagtens kan vise mig det nyeste afsnit Synes det er genialt med 5 min tv avis - derfor generer det mig vildt at jeg ikke kan finde nyeste afsnit Nogle gode tricks??
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja det er da ganske nemt at gå ind på TV Giuden for f.eks i Fredags og finde den korte TV Avis fra 17:50. Eller en hver anden udsendelse som er i Arkiv.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi det var et forsøg der ikke kører længere. Der blevet ikke produceret flere udsendelser.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |