|
BoxerTV vs Yousee |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg har heller ikke problemer med You See boksene, genstart er en sjældenhed, så dem vil jeg ikke sådan lige af med. Boxer har slet ikke noget af den slags, så også der er det en nedgradering.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Toke1981
Ny bruger Oprettet: 29-Oktober-2019 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til alle for kyndig vejledning. Det lyder som om, at man ikke kan være helt sikker på billedkvaliteten hos Boxer i sammenligning med YouSee. Så kan det være, at jeg skal overveje at beholde yousee (bland selv 10) i forhold til Boxer (bland selv 8), hvor man ellers kan spare omkring 100 kr./md. |
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Haha. |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yousee gør brug af både fast og variabel bitrate.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, de bruger vist kun fast bitrate af hensyn til den plads der er i deres Qams.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
De bruger begge dele. Ved variabel bitrate kaldes det statistisk multiplexing.
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK, men alle indikationer peger i hvert fald på YouSee,som den kabel-TV udbyder med bedste bitrate/broadcast kvalitet. Hvis trådstarter har et nyere 55-? TV, i forvejen YouSee,samt et opprioriteret behov for live-fodbold i god sendekvalitet - så ville jeg vente til efter EM med at skifte udbyder . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 361 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da en interessant nyhed. På hvilke kanaler er de begyndt at bruge statistisk multiplexing? Det er et logisk skridt, hvis der mangler kapacitet.
|
|
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
De bruger det ved en del kanaler/frekvenser. Der kan være forskel på de ukodede og kodede kanaler. Nogle kodede kanaler kører med variabel, hvor de ukodede udgaver kører med fast.
|
|
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
To frekvenser med hhv. fast og variabel bitrate. Alle kanaler er kodede. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |