|
One Plus Nord eller Motorola Edge? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
ErikUkendt1
Bruger Oprettet: 23-Marts-2010 Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et rigtigt godt valg (Ja-ja , jeg er nok ikke helt neutral)
|
|
Mvh Erik
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
tillykke Hother. De laver generelt nogle særdeles fremragende telefoner hvis man er i android verdenen. Så du er så absolut ikke gået galt i byen.
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg jo haft min One Plus Nord i nogle dage.
Skal sandheden frem, så var jeg efter et døgn klar til at sende "Lortet" retur. Jeg er jo ikke særligt velbevandret i mobil telefoner, og slet ikke de helt nye af slagsen. Der medfølger en "Quick Guide" i æsken. Den var bare ikke for mig på nogen måde fyldestgørende. Bl.a., så kunne jeg ikke finde ud af at komme tilbage til udgangspunktet, når jeg vandrede rundt i menuerne. Det var ved at gøre mig vanvittig. Så kom jeg på at lede efter en brugsanvisning på nettet. Den fandt jeg, og det hjalp en del. Nu besluttede jeg at beholde "Dimsen". Men rigtigt godt blev det først, da mit barnebarn på 18. år viste mig, og forklarede nogle ting. For at komme retur til udgangspunktet, eller forsiden om man vil, så er flere måder det skal gøres på. Stryge en finger henholdvis oppe fra eller neden fra henover skærmen. Og i andre sammenhænge det samme strygeri fra henholdsvis højre eller venstre side af skærmen. Personligt synes jeg at det er hammer besværligt, hvorfor er der ikke bare en "returknap" ?. Nå, det er nok bare mig. Men nu funker det.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja smartphonerne er blevet smartere. Det har både fordele og ulemper. Fordelelen ligger i hurtigere skift af funktioner, og ulempen er at man ved et uheld kommer til at slå funktioner fra. Senest oplevede jeg at rotation var slået fra uden jeg havde opdaget det. Og min tlf er bare en iPhone XS, som vel er den mindst avancerede.
|
|
mentormic
Junior bruger Oprettet: 21-Februar-2013 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er der også du skal nok have dit barnebarn til at vise det.. under indstillinger skal du under knapper og gestus der er en der hedder tilbage til start og senest så kommer der knapper i bunden
|
|
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg burde nok have valgt en Doro fra Ældresagen - omvendt min Huawei var jeg nu glad for. tak. Edit: Det var nu ikke helt som du beskrev, men jeg fandt ud af det alligevel - uden barnebarn. Endnu engang tak.
Redigeret af Hother - 23-September-2020 kl. 12:57 |
|
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |