|
Mobil eller gps |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej.
Jeg har nu prøvet at Here,men jeg kan ikke installere den, den skriver at Here vil blive indstalleret i løbet af en øjeblik, men så sker der ikke mere. Hvad er det jeg gør fejl,og er der andre der har prøvet det samme.?? Det en Samsung S 4 Mini Mvh. |
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror jeg vil se det før jeg rigtig tror det. Det lyder næsten for utroligt.
|
|||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv at genstarte telefonen. Har et par gange oplevet "klumper" i leveringen fra playstore.
|
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg testede den da jeg kørte hjem fra arbejde i dag, (fra Amager til Køge). Og jeg må sige at det funger da temmelig godt og hurtigt på min z3 compact. Selv sammen med min bluetooth forbindelse i bilen, og music fra mobilen til radioen.
Men jeg mangler endnu at udfordre den rigtigt ved nye veje ( den havde den nye afkørsel med i Solrød syd/Ølsømagle), og ikke mindst når der opstår problemer i trafikken. Den havde lidt meldinger om trafik vel sammenfletningen ved Solrød Syd, men det var ikke andet end 2 minutter.
Jeg er ikke nervøs for data mængden. En normal smartphone bruger har vel sjældent under 5GB om måneden. |
|||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bruger også here til mobilen.
selvom jeg har integreret navigation i bilen.
here kan bruges i offline mode også.. Brugte den på Mallorca i sommers. fungerer fint. |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor lyder det utroligt? Der er intet teknisk besværligt at understøtte begge. Reelt er der ikke mange bilmærker, der selv laver deres head units - de laves af eksterne partnere, som sagtens kan lave for flere mærker. |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når det er sagt, så er A/V i biler faktisk omfattet af temmelig lidt standard og enormt meget besvær. Ikke mindst designet er en hæmsko for udskiftning. Har man så oven i dette et display/skærm, og ratstyring, så begynder det først at blive vanskeligt, og man skal ud på 3. parts markedet for at finde adaptorer/stik/convertere osv.. I nogle tilfælde er det nærmest helt umuligt. Men man kan sætte folk af på månen og udstyr af på mars. Men udskifte en Audio enhed i en bil, det overgår raketvidenskab! Fik du pointen, og hvorfor jeg ville synes det er utroligt? |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor blander du pludselig udskiftning af hardware ind i det her?
|
|||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |