|
REW og fase |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Subs har ofte et dårligt ry blandt stereofolk og generelt at de er upræcise og kun kan bruges til eksplosioner. Grunden til det ry er, at folk _ikke_ kan finde ud af at gøre ovenstående.
Sub-til-LCR integration er svært og kan ikke foretages ved bare at lytte. Fedt at videoer og posts som ovenstående sætter fokus på det. |
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jan Jeg gik fra den metode til MSO som gav et meget bedre resultat. Dette kræver Minidsp men du burde prøve det. Det gør også at du slipper for manuelt at justere subs til hinanden.
|
|
jan.carsten.pedersen
Junior bruger Oprettet: 15-April-2015 Sted: vorbasse Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
hejsa
Ja jeg har været ved at kigge på MSO og jeg har en minidsp som jeg bruger:) Lige nu har jeg dog kun været en enkelt sub jeg har skullet integrere og der tror jeg ikke MSO kan hjælpe mig men måske tager jeg fejl:) Har overvejet at opgradere min minidsp hd til dirac live for at se om de fir- filtre det bruger kunne give noget Men klart vil jeg da prøve med MSO når jeg om ikke så længe får min nr 2 sub. Så skal det afprøves når du har gode erfaringer med det Er det let nok at finde ud af:) Vh jan
|
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
En sub så er du fint tjent med rew alene:) Det er bøvlet første gang men PM når du er klar. Tager mig 15 min at få dig kørende så du kan selv👍🏻
|
|
jan.carsten.pedersen
Junior bruger Oprettet: 15-April-2015 Sted: vorbasse Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder bare godt
Det vil jeg helt klart benytte mig af Glæder mig til at få mine ultimax 18” Sonotube op at køre Når det er klart skal der indstilles;) På forhånd tak Vh jan
|
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
Er selv på udkig efter ultimax 18 som næste projekt når tiden er til det. Glæder mig til at høre hvad du synes:)
|
|
jan.carsten.pedersen
Funktioner
Tak(0)
|
jeg giver en tilbage melding når de er bygget færdige:)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |