|
2x defekte Logitech Harmony Touch |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var specielt USB kablet som der er interessant, jeg har læst på andre fora at det ikke er alle USB kabler der er termineret ens og det derfor KUN ER Logitechs eget USB kabel du kan være sikker på duer med Harmony Touch
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har prøvet flere forskellige.
Prøvede begge de kabler jeg havde med originalt fra Logitech - har også forsøgt med to andre kabler. Det ene til en HTC mobil og det andet et random kina kabel
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik du liv i dem?
|
||
kharder
Bruger Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg ikke læst support guiden som der linkes til.
Jeg havde samme problem med min harmony one og ledte rundt på nettet efter en løsning. Her var der en der forslog, at jeg skulle oprette en ny profil (bruger mac) og igennem den nye profil sætte fjerbetjeningen op igen.
|
||
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej alle,
Det lykkedes mig at få liv i mine Harmony fjernbetjeninger igen. Mit arbejde havde en gammel(Vista) maskine stående og jeg prøvede for sjov skyld at installere Harmony Software på den. Den virkede i første omgang! Så nu har jeg fået opdateret begge mine fjernbetjeninger og kan nu bruge den igen. "Defekte" my-ass. Sørgerligt at Logitech ville opfordre mig til at købe nye, når de virker perfekt. Bare deres skod software der ikke virker på Windows 8/8.1.... Edit: staver
Redigeret af Jesper Keller - 23-Maj-2015 kl. 18:19 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |