|
Biografgængere får kvalme af "Hobbitten |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men Rune.. du kan da i det mindste finde ud af at formulere dig.. For ganske korrekt, så har vi ikke alle en ens filmsmag, og imdb giver jo blot en idé om hvad størstedelen af deres brugere synes, og så kan man vælge om det er grund nok til at se filmen eller ej.. men du skriver ganske korrekt, at DU ikke synes at LoTR er en særlig god trilogi.. altså du ytre dig om DIN mening. det gør Hackerjac ikke.. han konkludere bare at det er nogle elendige film.. og eftersom at IMDB's nok er det tætteste vi kommer en general vurdering af filmene, og den vurdering er at filmene er gode, så er det en forkert konklusion han kommer til.. så istedet for at skriver -Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien kunne han skrive: -Jeg synes at LOTR trilogien er elendig, og jeg får kvalme ved tanken om at hobitten sikkert at lige så elendig.. Sorry,, men hader de der konklusioner. ligesom hvis man hører noget musik, og en venner siger.. ej.. det der lyder af helvedes til.. nej.. DU synes det lyder af helvedes til.. jeg synes det lyder godt..!! ordkløver.. ja.. ;)
|
||
BaaaaaH
|
||
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes også det er en tåbelig formulering af Hackerjack, men lad det ligge. Manden ville gerne lige forsøge at spille sej med sine postulater.
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen så lad os da ordkløve. Dit indlæg bærer præg af. at du ikke forstår konceptet med indforstået betydning, fx. hvis jeg siger "Føj, det er koldt idag" så kan du ikke knække koden at det er min subjektive vurdering, med mindre jeg specificerer "Ja, det er altså mig, men min opfattelse af kropstemperatur, der lige pt. føler at det er koldt"? Det må være svært for dig at hitte hoved og hale på et forum som recordere.dk, for der er godtnok mange der skriver ting som "Pioneer laver lækre fjernsyn" og "De hovedtelefoner lyder ikke ret godt". Du tildeles hermed en håndfuld "Jeg mener" og "Jeg synes" til fri afbenyttelse som du kan indsætte foran folks udtalelser der hvor du føler det er gavnligt, hehe: Jeg mener Jeg synes Jeg synes Jeg mener Jeg mener Jeg synes |
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig :)
- og jeg synes da bestemt også man skal se filmene, da det er nogle af de flotteste film lavet. De har fortjent en fin plads på IMDb. Jeg er bare ikke til den slags film, og jeg synes jeg keder mig under dem. Men det er jo en helt anden snak. Men du har ret. |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan da kun give dig ret, for når jeg udtaler mig om noget er det jo min mening jeg kommer med, kan jo ikke udtale mig på andres bekostning, men lad det nu ligge for nogle mennesker skal bare have nogen at pege finger efter, og her er det så bare mig
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er meget værre når det går den anden vej, de der mennesker der prøver at give deres argumenter vægt ved at hævde at de repræsenterer en større gruppe. "Vi er mange, ja faktisk rigtigt mange, der mener at..." |
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OT
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der var et eksempel fra Japan hvor en storskærm viste noget i meget Høj opløsning. Her stod også om nogen der fik kvalme ved se, hvad der nu var på skærmen! Størrelsen kan vel overvælde syns- og balancesansen.
|
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
jsj1
Super bruger Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg glæder mig ihvertfald til at den bliver frigivet på Blu Ray , i marts mener jeg, dog lidt længe til øv øv. :/
|
||
Mvh
Jan |
||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror du skal vente længere end til marts, det er trods alt kun 3 måneden efter premieren - og her taler vi ikke en Hollywood standardproduktion men en kæmpeblockbuster. Mon ikke de venter til medio nov 2013 eller ultimo nov 2013, dels for at få julesalget, dels for at hype #2 endnu mere.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |