|
Fuld sikkerhedskopi af iPad gennem iTunes |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og så koster det altså kun kr. 84 om året for 50 GB, det er rigeligt til de fleste. Jeg synes det er en no-brainer😀
|
||
/zemo/
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Online Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For 7 kr om måneden gad jeg ikke tage manuelt backup via iTunes.
Vi har her købt mere iCloud og alle vores iPhone/iPad tager automatisk backup. Password, billeder, kontakter bliver gemt i iCloud og til dels sync mellem de forskellige devices. Og i Louis pladsen kan familie deles.
|
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, så forstår jeg nok ikke sammenhængen. Jeg har en 128 Gb. iPad, hvor der er udnyttet 80 Gb.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du vil have det hele sikkerhedskopieret, så er det 25 kr om måneden. Men for 25 kr gad jeg heller ikke at bruge en masse manuelt arbejde. Og for 25 kr får du 200gb du kan dele i familien.
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
iCloud-puljen af funktioner er blevet virkelig god, synes jeg. Al den tid vi sparer på at have alle filer, billeder, kodeord (der automatisk indsættes med Face/Touch ID) osv. synkroniseret på tværs af PC, bærbar, mobil, TV mv. er langt mere værd i sparet tid herhjemme end de håndører, som iCloud koster.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For at præcisere hvad en sikkerhedskopi indeholder:
|
||
/zemo/
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Apps, musik og film fra Apple fylder ikke i sikkerhedskopien.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, jeg er solgt. Kan godt se alle fordelene ved iCloud-løsningen, og jeg forstår det derhen, at for 25 kr. i måneden, kan jeg sikre både min og konens iPhone og iPad (forudsat at vi holder os under 200 Gb). Tak for jeres gode input.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal bare lave familiedeling så ja.
Vi har 3 ipads og 2 iphone. |
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg og familien "familie deling" benytter icloud med en 2TB løsning pt. med 4 telefoner og 4 iPads samt div. Mac's "dokument mappe etc." Det er nemt for alle og det spiller til ug
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |