|
Black Friday 2020 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
En rund tyver.
Den var i øvrigt ikke pengene værd, så fremover holder jeg mig til Nettos ferske pizza med ost og skinke til 25 kr. eller en hjemmelavet med Beauvais tomatketchup, godt med løg, Danablu, wienerpølser og revet mozzarella. Redigeret af Thomas Jensen - 27-November-2020 kl. 18:44 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og jeg har købt en combi ovn til pizza’en for 760 kr. Og det var i Frishop som er BF fri
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik lige lyst til at købe en Liebherr R 9800 gravemaskine til 1789 kr i Bilka, det er ca 48% billigere end vejl. udsalgspris
|
|
Gromit
Super bruger Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja... jo... muligvis... og der kan da godt være noget om snakken.... det kommer jo helt an på, hvilket produkt, der henvises til. Dog er det min helt klare antagelse og personlig vurdering & erfaring, at ETHVERT elektronik produkt kan anskaffes til en MARKANT billigere pris - på alle andre tider af året - end lige netop Black Friday... EKSEMPEL: Den bedste fladskærm anno 2020, som er Panasonic HZ2000 65"- har kunnet fås til flere tusinder af kroner billigere tidligere på året via diverse kampagner - end netop på BF i dag. Yes, det handler i høj grad om, at været fokuseret på det produkt man ønsker sig, og følge dens prisudvikling gennem længere tid. Yes, det er en meget skæv, snørklet, sløret og uskarp prisjungle derude. Det gælder i alle sammenhænge, i øvrigt. God jagt, til jer alle...
Redigeret af Gromit - 27-November-2020 kl. 17:51 |
|
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg plejer aldrig at købe noget til BF. Men denne gang slog jeg min rekord, og det var jo nemt:
100 Euro rabat på mine to Buchardt 300 Mk 2 stereo højtalere 1000 kr. rabat på en Marantz Melody CD receiver 310 kr. på en lækker skind håndtaske til min bedre halvdel. Og alle besparelserne var nu rigtige nok. Redigeret af Hother - 29-November-2020 kl. 15:51 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |