|
Nyt tv hakker i billedet. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har I prøvet med andre kilder? Bluray afspiller? Netflix? YouTube?
Hakker det også der? Prøv eventuelt med et Apple TV eller en Chromecast når I bruger Norlys appen.
|
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi er ikke så skarpe til det. Mener du vi skal streame f.eks youtube fra telefonen? Apple tv har han ikke. Skal vi sætte en Chromecast i tv'et eller hvordan? |
||
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi er stadigvæk ikke kommet i mål med vores problem.
Elgiganten har givet os 14 dages mere returret, da de mener det ikke er tv'et der fejler. Vi har talt med NORLYS som hat noget af den ringeste kundeservice jeg til dato har oplevet. Da vi fortalte om problemet havde de selvfølgelig ikke hørt om det problemet før. Da vi sagde at de selv beskrev det på deres hjemmeside vidste de ikke rigtigt hvad de skulle sige.
Da vi til sidst sagde at vi ville opsige vores nytegnede abb, blev vi viderestilt. Her var beskeden "VELKOMMEN TIL NORLYS" TRYK 1 FOR ---- 2 FOR ... Her var beskeden at der var over 2 timers ventetid. Men det her skriver de på deres hjemmeside Norlys Play kører på med 50Hz, som er standarden i Europa. Det vil sige at du kan opleve at hvert femte billede bliver vist to gange, fordi enheden automatisk konvertere fra 50Hz til 60 Hz. Dette kan give en fornemmelse af, at billedet hakker eller er sløret. Er det sådanne hos alle udbydere? |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har Elgiganten ikke en kundeservice der via tlf kan give jer support så problemet kan indkredses? Norlys er ikke en virksomhed der lytter til forbrugeren, desværre.
Da jeg købte min apple TV hos Power, og oplevede problemer med udfald på streaming. Så fik jeg via Power’s kundeservice en person i tlf, som guidede mig gennem en komplet ny installation af apple TV. Og først efter 45 min, da det hele spillede, var supporten tilfreds Iøvrigt lyder det mærkeligt, hvis ikke TV’et kan indstilles til 50 Hz
Redigeret af Munch - 16-Juli-2024 kl. 12:40 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser at i er to i denne tråd der oplever hakkende tv, når i bruger volumen. Kan i ikke leve med det -> retur med tv
Så vil billedet hakke hele tiden og ikke kun, når i bruger volumen. Mit bedste bud er at den grafik der på skærmen viser volumen, kører med en anden opdateringsfrekvens end billedet der vises og så hakker billedet. Klaus
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |