|
Berlingske: Stofa lukker sit kabel-tv-net om et år |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu skal jeg ikke lige gøre mig klog på hvilken boks type Stofa bruger eller om de bruger den samme model i alle deres instalationer, for det er sq enb jungle derude af forskellige bokse Har fundet en bunke af forskellige bokse hos Fibia, her er der en del manualer til de forskellige Jeg selv har en Cambridge, det er så også 11 år siden den blev sat op Det er dog ikke alle fiber bokse som har DVB-C udtag Dertil igen sagt at jeg ikke ved hvilke bokse Stofa benytter sig af
|
|||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi er enige om, at det kun sker i et område i Jylland, hvor de selv ejer anlæggene? Stofa lukker ikke sine egne anlæg i resten af landet. BT har fået oplyst, at det handler om cirka 6% af deres kunder. * Jeg kan se, at du har skrevet en ny artiklel. De 6% kan meget vel kun dække første lukningsdato.
Redigeret af bubbleboy - 08-Juli-2021 kl. 10:21 |
|||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det med fiber-boks og DVB-C: Det handler ikke kun om boksen, også om infrastrukturen. Hvis signalet ikke er til stede i fiberen, kan boksen heller ikke videresende signalet i et coax-udtag. * Ifølge flatpanels nyeste artikel om de berørte områder, ligger signalet i fiberen.
Redigeret af bubbleboy - 08-Juli-2021 kl. 10:24 |
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Uden at have set Stofas udgave af boksen, så tror jeg, at den Hackerjac henviser til er tæt ved identisk. Min forståelse er, at Stofa sørger for at installere og opsætte boksen i husstanden i forbindelse med at matriklen opgraderes fra coax til fiber.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |